bloom fresco vanaf ongeveer 2 jaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Big Wish, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik ben me aan het orienteren. En ondanks dat hij niet echt in mijn interieur past lijkt mij de bloom fresco erg handig.
    Omdat ze er vanaf de geboorte al in kunnen zitten en je hem in hoogte kan verstellen. Ze moeten er inkunnen tot jaar of 6, maar ik vraag me af of het zitje nog wel zo lekker zit vanaf jaar of 2?

Wie heeft hem al zo lang en kan mij zeggen of ze dan nog lekker zitten.

2. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    ik had er eentje en vond hem niks aan.
    mijn dochterjte zat er vanaf 6 mnd in maar het zit gewoon niet lekker er zit een holle rug leunig in.hij schoof niet lekker over de vloer met de wieltjes terwijl ik stenen vloer heb.de voetsteuntjes braken af omdat me dochtertje erin wilde klimmen,nou ik verwacht dat ze stevig zijn ...
    je betaald er zoveel voor ik dacht zal wel super zijn.vond zelf tegenvallen.

ik heb het tot 2 jaar gebruikt.
    en daar na verkocht.

3. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik zou eerder voor een trip-trap gaan dan, als je hem zolang wil gebruiken. Je kindje kan er wel maar in vanaf 6-7maand maar hij kan wel doorgebruikt worden tot je volwassen bent zelf.

liefs

4. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    ik heb eigenlijk helemaal niks met Trip trap. Heb er bij oppaskinderen wel mee gewerkt, maar vind ze persoonlijk niet fijn, en eigenlijk ook niet mooi, dan vind ik de bloom nog mooier.

Deze stoel vind ik ook wel wat, maar dan in koloniaal of zilver

5. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben de Bloom Fresco voor onze jongen gekocht toen hij goed kon zitten en vast eten kreeg. Was wel een fijne stoel voor hem. Hij heeft erin gezeten tot hij ongeveer 20 maanden was; toen hebben we hem laten overstappen naar een Tripp Trapp. Daar kan hij wel zelf in en uit klimmen, wat wel zo handig was. Bovendien wilden we de Fresco (Het Ei, zoals wij hem noemen) 'vrij' maken voor onze tweede die inmiddels op komst was.
    Zij ligt er af en toe wel in, maar eigenlijk vind ik 'm ongeschikt voor een kleine baby. Ze ligt gewoon niet lekker in dat bakje, de kromming is niet prettig voor haar. Tegen de tijd dat ze gaat zitten en toe is aan fruit- en groentehapjes, zullen we haar er wel in gaan zetten.

Kortom: leuke stoel, maar uiteindelijk vind ik de Tripp Trapp een stuk praktischer. Of je hem wilt kopen is dan vooral een kwestie van smaak, wij vonden 'm destijds mooier en beter in ons interieur passen dan die houten stoelen; maar inmiddels zijn we daar ook helemaal aan gewend.

6. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Dank voor jullie reacties. Het zijn er niet zoveel, maar kans is groot dat ik hem toch niet ga aanschaffen dan, daarvoor vind ik hem voor zo'n korte tijd toch te duur.

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb hen net sinds een week of 2 en ik ben er wel heel blij mee, mijn zoontje is 19 maanden en hij zit er top in.. als de baby straks geboren wordt blijft hij er nog een tijdje in zitten tot beebje gaat eten en ook in de bloom kan...

Deel Deze Pagina