Knuffel "Kwikki" beer

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Pollewop, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Hallo, ik ben op zoek naar een bruine beer.. van het merk Kwikki.
    ik heb m in mn zwangerschap januari 2007 gekregen van mn schoonzus gekocht bij centerparcs.
    Nu is mn zoontje helemaal gek van deze beer, en ik zoek dus een reserve. ma helaas kom ik er niet makkelijk aan.. iemand die me kan helpen?

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hierbij nog maar weer eens mijn eigen bericht gekopieerd uit een ander topic. Als ik zie dat iemand op zoek is naar een moeilijk vindbare knuffel, wil ik altijd heel erg graag mijn ervaring vertellen, omdat ik weet dat dit de grootste kans is om aan je knuffel te komen....

*****Vorig jaar zijn wij het konijn van ons zoontje verloren. Een ellenlange speurtocht leidde ons uiteindelijk naar Lieneke, de Knuffelengel (ik heb haar gevonden via de knuffelkwijtsijt). Zij heeft er haar levenswerk van gemaakt om zowat elke knuffel die in Nederland te verkrijgen is/was te kopen (of ze krijgt ze gratis hier en daar) en te zorgen dat kindjes die hun knufje kwijt zijn of die een dubbel exemplaar willen, blij te maken. Ze heeft er duizenden en als ze jou specifieke knuffel niet heeft, gaat ze enorm haar best doen om hem alsnog te krijgen...Ze gaat ook vele markten, rommelmarkten, braderieën en dergelijke af...

Onze Nijn was erg moeilijk te vinden, aangezien hij uit de collectie van Jollybaby2004 kwam en 2 jaar later is het bijna niet te doen om dan nog een exemplaar te vinden. Maar Lieneke had hem dus Ze vraagt de prijs die de knuffel heeft gekost en als ze de prijs niet weet een kleine bijdrage om haar te helpen in de kosten voor deze uit de hand gelopen hobby.

Hieronder een willekeurige link van marktplaats, zodat je eventueel contact met haar op kan nemen..Wij hadden Nijn, een dag na betaling al in huis...
    http://link.marktplaats.nl/196366463

De knuffels die ze op MP aanbied zijn nog maar het topje van de ijsberg, ze heeft er nog veel meer thuis. Echt zeer grote kans dat zij je aan je knuffel kan helpen.*****

Heel erg veel succes :D

Als je nu wel contact met haar opneemt, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om haar mail adres naar mij te pb'en? Ik ben hem kwijt en wil hem erg graag weer opslaan..

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
  4. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    @ Lientje..
    deze kwikki had ik ook al gevonden, maar dit is m helaas niet. hij heeft een klein blauw sjaaltje om en is groter.
    @ Loetje..
    ik ga me eens verdiepen en contact opnemen met die vrouw.

bedankt

5. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Niemand heeft m toevallig in de kast ;)?

6. patrien

patrien Niet meer actief

7. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
  8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006