Ik slaap s nachts vreselijk slecht en overdag kan ik de hele dag slapen. Ik heb echt al van alles geprobeerd.om mijn nachtleven te stoppen maar het wil maar niet lukken. Ik voel me ronduit vreselijk. Ik zit de uren soms letterlijk af te tellen. Wat moet ik hier nou in vredesnaam mee.. Heeft iemand tips om weer in de dag te leven... Ik heb al eerder geprobeerd om op de dag wakker te blijven maar dat is echt een regelrechte ramp want op een gegeven moment stort ik gewoon letterlijk in elkaar van.ellende... En op tijd naar bed etc. Dat helpt ook.niet want ik kan dan uren naar het plafond staren tot het me gaat irriteren. Het ergste is nog dat als ik niet kan slapen s nachts dat ik ook nog eens vreselijk veel honger krijg, en ik wil daar geen gewoonte van maken!!! HELP HELP HELP dus....
Ik ken geen tip maar ik herken het wel. Ik val altijd om 9 uur in slaap om vervolgens om 1 uur weer wakker te worden en niet meer te kunnen slapen. Ik heb dan ook vooral veel honger. In de middag wil ik ook het liefst slapen maar dan kan ik bijna nooit met me kids. Misschien heeft iemand na mij wel de gouden tip
De eerste paar weken van mn zwangerschap had ik dat ook, vreselijk! Later werd het korter de duur dat ik wakker lag, nu bijna helemaal over, dus volhouden!
Vreselijk hé! Ik heb het ook een hele tijd gehad, vooral in het begin van mijn zwangerschap. Nu gaat het steeds beter en kan ik weer lekker inslapen wanneer ik wakker ben geweest. Ik bleef tijdens die periode gewoon in mijn bed liggen, voor de honger had ik crackers naast mijn bed liggen .
Ik had het ook mega erg slik nu mama vitamine pillen en heb er geen last meer van ( kan ook tussen me oren zitten)
Ik zou er (wanneer het kan) gewoon aan toegeven. Heb er ook heel veel last van gehad de eerste weken. Als je overdag wakker blijft slaap je 's nachts geen minuut meer. Dus het leek bij mij wel alsof overdag het enige moment was om slaap te pakken. Over een paar weken gaat het als het goed is weer over, dus ik zou er tot die tijd niet te veel tegen vechten en zo veel mogelijk proberen overdag even te slapen
Ik herken het voorheen was ik echt een nachtmens zeker in het begin van de zwangerschap en straks wordt het alleen maar erger .Daar zijn helaas geen tips voor !!!
Gadver,dit heb ik dus ook. Altijd rond half 9 ben ik doodmoe,ga slapen en ben rond 3 uur klaarwakker met honger en slapen is er echt niet meer bij
Ik had dit ook in het begin van de zwangerschap. Sliep ontzettend slecht elke nacht,om de 1,5 uur werd ik wakker. Overdag dood en dood op en wou het liefst alleen maar liggen en slapen maar ja,dat gaat niet met 2 kids. Wel deed ik een beetje dutten als de oudste naar school was en de jongste haar middag slaapje deed. Die 2 uur nam ik echt even voor mijzelf en gaf ik even toe aan de vermoeidheid. Hielp me wel alleen die nachten... Nu ben ik 17 weken zwanger en slaap ik als een roosje en heb ik overdag gewoon lekker energie. Het hoort er bij en het gaat echt weer over. Even doorbijten maar vooral ook naar je lichaam luisteren