hoi dames. Ik ben op zoek naar een meisje/vrouw die op dezelfde dag is bevallen als mij namelijk 20 april Wij hebben allebei een keizersnede gehad en kwamen op dag 2 bij elkaar op de kamer te liggen. Zij heeft een zoontje gekregen, naam kom ik zo niet meer op en ik heb een dochter gekregen. Als ik het goed heb komt zij uit meppel, we hebben beide in hoogeveen gelegen. Ik meende te weten dat zij geertje heet. Ze heeft dus een prachtige zoon gekregen met mooie donkere haren, omdat bv niet lukte en door andere omstandigheden moest haar kleintje net als de mijne naar de afdeling neontalogie. Wie weet zo over wie ik het heb of ben je het misschien zelf, laat dan even een berichtje achter. En hoe kan ik verder te werk gaan om erachter te komen hoe het met hun gaat.
Ik denk eerlijk gezegt niet dat het ziekenhuis die gegevens vrij mag geven. Misschien kan je in een supermarkt in meppel een advertentie ophangen.
Ik denk ook niet dat het ziekenhuis dat soort persoonlijke gegevens verstrekt. Heb je al een beetje gegoogled of op hyves gekeken?