Hallo dames, Mijn zoontje is helemaal gek van de liedjes van Kabouter Plop en Piet Piraat.. Maar dus ook van K3.. We hebben een tvzender van Studio 100 en dan zet ik het geluid via de dvdspeler en de tv zelf uit zodat hij geen beeld ziet.. Zodra hij K3 hoort gaat hij 'dansen'.. Lekker heen en weer wiegen en brabbelen: nananananana bababababa enzo Maar nu had ik het daarover met een vriendin vanmorgen en volgens haar is K3 niet voor meisjes Nu hoor ik dat wel meer hier in de omgeving dat K3 echt niet kan voor een jongen.. Ben ik nu de enige die vind dat het voor beide is? Nu is Lenn natuurlijk nog heel jong, maar hij wordt echt vrolijk en blij van die drie meiden Ik ga vandaag gewoon een cd maken voor in de auto met liedjes van Kabouter Plop enzo, maar ook een paar nummers van K3.. Is dat echt zo raar?
Tuurlijk niet... mijn zoon van 3,5 zingt ook gewoon k3 hoor. Dat zou ook zo zijn als hij geen zus had van 5. Verder houdt hij van roze en draagt van verkleedkleren altijd ene tutu. Leuk toch... Hij houdt ook van auto's, vrachtauto's en andere zogenaamde jongensdingen maar het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten. Het is juist voor de ontwikkeling beter om geen onderscheidt te maken dus jongens en meisjesspullen. Biedt van alles aan en ze kiezen zelf wel.
Ja het maakt me ook totaal niet uit hoor Als hij straks een pop wil als hij wat groter is, mag hij die gerust hebben.. Maar vind het zo raar dat er meteen gezegd wordt dat het absoluut niet kan..
Is helemaal niet raar. Ik heb op een kdv gewerkt en daar danste de jongens net zo hard op k3 als de meisjes.
ach die kleintjes letten daar toch helemaal niet op.. zie het al voor me.. " oh! dit is voor meisjes.. nu even niet dansen.." en dan komt plop weer.. " oh nu mag ik weer" lekker laten dansen hoor. ze komen vanzelf op een leeftijd waarop ze meisjes "echt STOM" vinden . en sommige ook niet. Niets mis mee lekker laten hoor!
Ik vind het ook wel voor jongens hoor Mijn dochter is er helemaal gek van (joh ) en heb dus ook de dvd grijs gedraaid. Maar als je die kijkt, zitten er ook wel jongetjes in het publiek. Nee, vind het niet raar
Tis dat ik er geen cd van heb, anders zou mijn zoon het waarschijnlijk ook top vinden! Zijn toch gewoon vrolijke kinderliedjes, maakt het nou uit zeg... Sommige mensen zijn gewoon een beetje bekrompen, helaas! Laat je zoontje er lekker op meefeesten hoor! Zou toch wat zijn als ze zich op deze leeftijd al wat aan moeten trekken van typisch jongens/meisjesgedrag...
3 meiden in korte jurkjes....en dat is niet voor jongens? Voor wie dan wel? Het is leuke, dansbare, vrolijke en onschuldige muziek. Mijn zoontje is er helemaal weg van!
haha zo te lezen is Lenn dus niet het enige jochie Maar fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.. Hij zit nu weer vrolijk te dansen en te brabbelen in de box op K3 muziek Kan ik de boodschappen opruimen haha
Niets mis mee hoor!!!! Lekker laten gaan! Ik ben 1 maand geleden naar K3 geweest met mijn oudste zoontje van 2.5 jaar! Helemaal SUPER!!!!
Hier ook 2 jongens die dol zijn op k3! Vooral met het nummer 'handjes draaien' gaan ze helemaal los!! Lief toch?
Stiekem lijkt me zo'n concert ook best leuk Hoop dat ze het nog een aantal jaartjes volhouden haha.. Handjes draaien is hier ook erg in trek haha.. Ik doe dan mee met het draaien van de handen en hij probeert het ook wat uiteraard niet lukt maar hij heeft wel de grootste lol haha.
Ja, handjes draaien is hier een succes bij allebei. En het concert lijkt me ook leuk haha. Hij vroeg er zelf om. 'Mama, mag ik daar ook een keertje heen?' Ja, hoe kan ik dat nou weigeren..
Mijn zoon van bijna 9 maanden wordt heel blij van een babypop met roze kleertjes aan...nou boeien? Lekker naar K3 laten luisteren dus! Overigens kreeg ik in de speelgoedwinkel van een wildvreemde vrouw wel te horen dat mijn zoontje niet met een babypop hoorde te spelen. Euhm, ik liet hem er alleen maar even naar kijken...