Voelt een baby van 10 wk je stemming aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 1 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Uiteraard voelen ze altijd iets, maar ik lees net ergens dat ze pas vanaf een maand of 3-4 boosheid en verdriet kunnen aanvoelen.

Nou had ik vanmiddag even een flinke dip (ontzwangeren ofzo, last van de hormonen door afbouwen bv, zeg het maar) en even later begint ons zoontje heel erg te huilen. Doet hij echt nooit, alleen als hij echt heel erg honger heeft. Dus wij flesje maken, ondanks dat het nog maar krap 2 uur geleden was dat hij eten had gehad.
    Maar goed, niet te troosten, wilde niet drinken hij huilde echt heel verdrietig. Uiteindelijk werd hij stil toen ik hem tegen mee aanhield en wat heen en weer wiegde. Iets later is hij met speen in slaap gevallen en werd later vrolijk weer wakker, lekker flesje leeg gedronken en heeft daarna nog megalang dikke lol gehad in de box...

Zou hij nou last hebben gehad van mijn 'bui'? Het waren echt geen krampjes want dan kreunt hij meer en gaat dan echt met zn beentjes schoppen en duwen. Zijn lijfje hield hij nu gewoon stil en hij huilde alleen maar, zo zielig, echt een nieuw huiltje..

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Naar mijn idee wel hoor.
    Ik heb af en toe ook erg last van ontzwangeren en net op die dagen huilt ons zoontje veel meer

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ja hoor ik geloof van wel.

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Kan zeker.

Bij ons kan l.ivvy soms ook uit het niks beginnen met huilen. Zit er meestal een boertje dwars. Daarna is ze ook weer gewoon vrolijk.

Deel Deze Pagina