Is er iemand die ook een Jamet Arizona heeft en die ons kan uitleggen hoe je de ondertentjes kunt bevestigen? Wij hebben afgelopen week een 2ehands gekocht en we hebben m vanmiddag eens even helemaal opgezet. We konden alleen maar niet vinden hoe we die ondertentjes er aan zouden moeten bevestigen. Al vast bedankt voor de info!
Wij hebben een louisiana maar volgens mij werken de ondertentjes hetzelfde. Op de hoeken van het tentje zie je drukknopen zitten, onder de vouwwagen zitten onder het bed dezelfde drukknopen en kun je ze zo vastklikken.
Dank je wel voor voor je reactie. Ga eens even kijken of wij ook die drukknoopjes hebben. Zo uit mijn hoofd had ik geen drukknoopjes gezien. Wel een soort haakjes die er uitzien alsof ze om een buis gehaakt kunnen worden. Er zitten alleen geen buizen aan de onderkant van de slaapcabine
Wij hadden een Jamet Louisiana. De orginele zat vast met drukknoopjes aan de plank (zij- of voor-/achterkant). We hadden er ook een universeel ondertentje bij gekocht en die had geloof ik haakjes . Die konden we wel ergens aanhaken, weet alleen niet meer precies waar maar geloof dat we hem ergens aan het scharnier van de plank erboven of aan de slaapcabine ofzo konden haken.
We hebben vandaag de vouwwagen weer even opgezet. We komen er nog niet uit. Ik heb foto's bijgevoegd van de onderkant van de slaapcabine. Aan het ondertentje zelf zitten alleen haken die om een buis heen lijken te moeten. Ik zie alleen niet waar het om heen zou moeten. Iemand nog een idee?
Ik denk dat je zelf McGyver uit moet gaan hangen om een slimme oplossing te verzinnen. Het lijkt er niet op dat jullie voorzieningen hebben om een tentje aan op te hangen. Wij hebben een wagen uit 1993 (tent is veel jonger gelukkig) en de vorige eigenaren hebben aan één plank (bed) een soort knoppen bevestigd. Daar hangen we het tentje aan. Aan de andere kant hebben we ook niets, dus daar bevestigen we tent met de elastieken aan de zijkanten ergens.
Wij hadden ze geloof ik achter die witte band 'gehaakt' waar de plank aan hangt....t matras ligt daar tegenaan dus houdt hem geloof ik ook wat op de plek. Mocht dat bij jullie niet werken dan zou ik een haakje/beugeltje o.i.d. eraan vast monteren.
Dank allemaal voor het mee denken. We hebben het inmiddels opgelost. We haken het inderdaad aan de witte band en aan de andere kant aan een stukje buis waar het wat smaller is.
Ik wilde net reageren, maar zie dat het al gelukt is! Wat een gepruts kan het zijn als je het voor het eerst uit moet zoeken .