ja ik heb een dvd brander. maar met filmmachine doet ie hem niet branden als ie klaar is dan sluit hij heel de comp af
Je moet die site wat ik eerder heb gegeven even goed lezen, want daar staan ook een paar instellingen die je misschien moet veranderen.. En dat hij niet brand komt omdat er standaard Don't Burn staat aangevinkt deze moet je dus uitvinken Groetjes Joyce
Inderdaad, je moet alleen wel de ondertitel dezelfde naam geven als de naam van de serie(dus gewoon de naam kopieren hoe het daar staat).
Vreemd, sorry maar dan weet ik het ook niet... ik hoop dat je er nog uit komt... zou zonde wezen natuurlijk...
Ik ga het zometeen gelijk uitproberen want het moet gewoon lukken. bij nero dan heb je gewoon de standaar nero of gebruik je daar nog een aparte versie voor?
ik ben gewoon mega blond haha. alles lukt met de computer alleen dit niet. Zou je het als je blieft stap voor stap voor me uit willen leggen? of een link geven waar het stap voor stap p staat? liefs Fleur1
OKeej Je opent nero 1 dan kies je voor de optie "gegevens dvd maken" 2 dan voeg je de film en de subtitles toe 3 en dan brand je hem ik denk zelf dat je dat gegevens DVD maken niet hebt gedaan dat is wel belangrijk
je bedoelt een data schijf maken? ja sorry hoor dat ik het niet snap maar op de een of andere manier mag het me gewoon niet lukken
ik heb het nu al vaak geprobeert maar als ik hem gebrand heb komt er als ik hem in me dvd te staan onbekende schijf. terwijl hij het normaal wel doet. en ik heb een avi en en srt bestand ervan gemaakt
je maakt een data dvd dit moet je er op zetten de film die jij wilt branden.avi de film die jij wilt branden.srt dan moet hij het doen, en als hij het niet doet dan heb je wellicht geen DVIX dvd speler en dan staan de goede codecs er niet op en dan kan je het alleen branden als je je film converteerd naar een echte dvd. dit kost veel tijd en idd ook een programma wat je vast wel ergers kan downloaden maar daar weet ik verder nix van
ik heb nu een programma gedownload waardoor je hem kan omzetten om divix om te zetten naar dvd hopelijk lukt het dan wel. Je hoort het nog wel maar tot nu toe hartsikke bedankt.
sorry hoor maar hier ben ik weer. Na het omzetten heb ik een mapje gekregen waar alle video betsnaden in zijn gaan staan. als ik hem nu in de dvd speler doe dan speelt hij hem af. maar waar zet je dan precies je srt. bestand in het mapje of moet ik een mapje maken met een mapje videobestanden en een daarnaast het .srt bestand?