bestellen op de prenatalsite

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetangel28, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi dames

Ik vroeg me af of er meerdere zijn hier die ervaring hebben met het bestellen van artikelen bij prenatal online ? Ik heb namelijk maandag een bestelling gedaan ook al betaald maar nog niks ontvangen duurt dit altijd zo lang ? In de bevestigingsmail stond dat ik een mailtje zal moeten krijgen van tnt ? Dit nog steeds niet gehad :(

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb ooit de box besteld maar dat was ook in de mazzeldagen (zo heten die toch;):)) en toen duurde het 2 weken

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb vorig jaar een keer wat kleertjes besteld voor Isabelle (nog voordat ze geboren was). Het duurde toen ook echt ruim een week voordat we het in huis hadden.

4. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Oke dank je dames dan weet ik dat ik er gewoon nog eventjes op moet wachten :D

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind dat altijd zo slordig he als je zo lang moet wachten op je kleding, zeker voor zo'n groot bedrijf!

Ik heb zelf een webshop en probeer altijd alles dezelfde of de volgende dag te versturen anders voel ik me schuldig haha, je hebt toch mensen hun geld al binnen dus vind ik het netjes om je best te doen dat het zo snel mogelijk weg kan toch?

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bij prenatal kan het echt lang duren, de andere winkels die ik ken zijn veel sneller. Ik heb weleens 1,5 week moeten wachten, maar pas was het na 2 dagen al binnen. Daar keek ik wel heel erg van op.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier de kinderwagen online besteld en die kwam met 3 dagen al binnen :)

8. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen

Ben ik helemaal met je eens :) Je moet wel gelijk factuur betalen maar een goede service dat is het niet is ook de eerste en laatste keer dat ik daarbij bestel .. Het is ook overigens alleen een voedingsbh die ik besteld heb dat hoeft toch helemaal niet zolang te duren maar goed wacht het wel af en zie het wel verschijnen ;)

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik wacht ook al 9 dagen op mijn kleertjes, straks past ze ze niet eens meer;) is maatje 56.

10. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Jeetje belachelijk !!

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha das wel heel erg zeg...

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Toen wij de buggy online bestelden stond er 5 werkdagen voor levering (zat ook nog een feestdag bij ;)) maar op maandag besteld en op donderdag was ie binnen.

13. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Nou krijg net een mailtje binnen de order is klaar voor verzending dat na 5 dagen van betaling ;) Word door koerier bezorgt van maandag tot vrijdag tussen 9.00 en 19.00 dag kan niet worden gezegd op welke dag maar meestal is het binnen 48 uur na bevestiging mail. Lekker duidelijk dus ;)

14. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    De site vind ik ook al zo traaaaaaaag

Deel Deze Pagina