Ondertrouw verpest!

Discussie in 'De lounge' gestart door wendyp, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hahhaa.. herkenbaar wel. Maar niet leuk om nu even meegemaakt te hebben. Als je trouwdag maar prachtig is meid! Dit ondertrouw-gebeuren is maar een formaliteit. Ik vond er zelf niets aan..

2. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    mijn ondertrouw was ook verpest, maar niet door mijn man maar door mijn miskraam de dag ervoor. was erg verdrietig die dag en kon niet genieten van die dag. mijn bruiloft was wel geweldig, ik was weer zwanger, 8 weken en dat maakte alles goed.

Geniet er maar lekker van straks, van je bruiloft, die dag is zo voorbij!

cilia

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

vervelend voor je meid, maar gelukkig is het niet DE grote dag geweest! Mannen :rolleyes: heb je al met hem kunnen praten over wat er is gebeurt?

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Whaha nee hoor snap je reactie HELEMAAL!

Ik zou ook zo gereageerd hebben hoor!
    Af en toe hebben wij ok van die dagen dat we zo tegen elkaar doen...Komt wel weer goed toch!

Zou mooi zijn vieste eten maken vanavond!
    Lekkker puh!

Ennuh veel plezier op je "echte"bruiloft

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee hij is net de deur uitgegaan om nieuwe banden te kopen voor onze auto....

Het is wel slimmer om nu ff nix te zeggen, dan ga ik dingen zeggen die ik niet meen.. hormonen he ? ;) Maar we hebben eigenlijk nooit lang ruzie...

Vieste eten maken.... dat is wel een goeie... vis met uhhh tuinbonen en gekookte aardappelen haha

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik wil ook ff reageren, want ik begrijp je heel goed, denk ik ;)

Als mijn man mij dat geflikt had op de dag van ondertrouw was ik ook heel kwaad op 'em geworden. Al vinden mannen het dan wat minder speciaal allemaal, ze kunnen wel rekening houden met de gevoelens van hun vrouw. Ten minste, wij praten altijd wel over hoe we dingen ervaren en proberen daar rekening mee te houden.

Het is wel waar dat mannen soms niet tactisch zijn en daardoor iets helemaal onderschoffelen wat voor jou juist zo belangrijk is. Gisteren kwam ik mijn man bijv. opzoeken op 't werk omdat ik geslaagd was voor mijn examen. Hij vind het heel tof als ik ff langskom en de baas maakt daar ook geen probleem van, maar hij had zoveel te doen, dat hij niet echt ff blij kon zijn. Gelukkig vond hij dat zelf ook niet zo leuk en heeft hij 't weer goed gemaakt toen hij uit z'n werk kwam later. Of mijn broer was bijv. een keer vergeten dat zijn vrouw 's middags een eggo had laten maken en had er dus niet naar geinformeerd. Weet je, mannen ervaren en verwerken veel dingen heel anders. Dat is soms heel vervelend, maar 't hoort er wel bij en daar moet je samen ook je weg in vinden.

Ik hoop voor jullie dat jullie trouwdag fantastisch is. Geniet ervan!

7. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Praten, praten, praten.
    Het is echt waar, maar dat is de oplossing meid, ook al zit je zelf met onweer in je hoofd!
    ;) Succes en ik hoop dat jullie een mooie trouwdag gaan krijgen!

Deel Deze Pagina