Ben net in ondertrouw gegaan met mijn liefje. Het stelde niks voor, zoals ik al had verwacht. Verloofde (klinkt zo grappig) is alweer gezellig naar zijn werk en ik zit ook achter m'n pc thuis te werken. De ambtenaar zei na de ondertekening: Er mag gekust worden! Waarop wij haar heel appelig aan stonden te kijken. En niet hebben gekust Word van alle kanten gefeliciteerd?! Dat ondertrouw gedoe is toch helemaal niet zo speciaal? Of ben ik nou zo'n botte boer en kille kikker Misschien toch vanavond maar een glaasje bubbels ofzo?
Ik vond het ook niet echt bijzonder. Beetje je naam uitzoeken en datum enzo en met 10 minuutjes sta je weer buiten.
Ik vond het ook niet heel bijzonder... Wij zijn wel daarna nog uit eten geweest... En later die week zijn onze ouders en schoonouders om de koffie gekomen vanwege de ondertrouw, maar het stelde inderdaad weinig voor
Wij vonden het ook niet zo bijzonder.. Kan ook niet herinneren dat iemand ons daarmee gefeliciteerd heeft. Voor ons gevoel waren we al verloofd vanaf dat ik 'Ja' heb gezegd en niet pas toen we in ondertrouw zijn gegaan en zo dacht de rest van fam. en vrienden er ook over dus die hebben ons gefeliciteerd nadat we het nieuws verteld hadden dat mijn man me ten huwelijk had gevraagd Hebben er ook verder niks mee gedaan
Nee, in ondertrouw gaan vonden wij ook niet heel boeiend.. Wat al gezegd is idd, je hebt toch al ja gezegd op het aanzoek.. de felicitaties mogen daarna en dan pas op de trouwdag zelf
Ik vond het wel speciaal, toch officieel. Voor die tijd nam volgens mij niemand het ook serieus vanwege onze leeftijd en erna opeens wel.
Nee, hoor! Wij vonden de ondertrouw ook niet speciaal Ik vond het zelfs een beetje teleurstellend Wij zijn uiteindelijk een geregistreerd partnerschap aangegaan en die laten wij volgend voorjaar omzetten in een huwelijk (wel met ceremonie en al). Hoewel ik al een partner heb, ben ik nu dus ook verloofd met diezelfde partner Maarrt: vanavond lekker een champie drinken, dan máák je het lekker speciaal Wanneer gaan jullie trouwen?
Ik vond het ook niet veel bijzonders. Wij zijn wel 's avonds samen naar de bios geweest, maar dat was puur toeval omdat we die avond oppas konden krijgen haha.
Ik vond het wel leuk.. Het stelt niet zoveel voor, maar wij hebben er toen wel een leuk dagje van gemaakt.. Lekker uit eten geweest enzo.. Tis zo bijzonder als je het zelf maakt Ik zou zeggen: lekker doen dat glaasje bubbels vanavond
Dit maakte me wel een beetje aan het lachen, je droge opmerking. Het stelt ook niet heel veel voor, hoor. Al maakte mijn werkgever er wel poeha om. Uit het niets werd hardop aangekondigd dat ik over 2 uurtjes in ondertrouw zou gaan. Vervolgens vormt er zich een rij van collega's om me te feliciteren en kreeg ik een fles wijn in m'n handen gedrukt. Ik dacht echt: Maar aan de andere kant, je bent nu wel een stap dichter bij je huwelijk met de man van je dromen. En DAT is wel weer speciaal, vind ik.
Vond het niet zo speciaal.. Kregen hier inderdaad wel felicitaties. Vroeger was het volgens mij meer van betekenis als nu. Maar we kregen er wel beide een vrije dag voor,dat vond ik dan wel weer vreemd.. Hebben we niet gedaan,we hebben die dag bij het trouwen zelf erbij gepakt.
Hier hetzelfde. In mijn ogen stelt het niets voor, je spreekt een datum af en geeft aan hoe je dan genoemd wil worden. Dat heb je als het goed is allemaal al bedacht. Ik had m'n ouders het ook vergeten te vertellen, en m'n vader was boos... Mijn schoonouders kwamen ook met taart en bloemen. Ik was echt overdonderd hoe belangrijk dat gevonden word door sommige
Het is maar hoe bijzonder je het wel maken,wij zijn uit eten gegaan met (schoon)ouders en broers/zussen+aanhang. Maargoed dat is met het huwelijk sluiten zelf ook,dat kun je ook zo groot/bijzonder maken als je zelf wil. Doe gewoon waar je je het lekkerst bij voelt!
Gefeliciteerd ik vond het leuk, was op valentijnsdag en we kwamen in de krant. Samen geluncht en gebak gehaald. Zelf stelt het niks voor, dus kun je, als je wilt er zelf wat leuks van maken