Vannacht begon mijn menstruatie exact 14 dagen na mijn eisprong. Dit weet ik omdat ik die bewuste maandagavond twee weekjes geleden veel pijn heb gehad (in onderrug, onderbuik, bovenbenen) Ik loop dan krom van de pijn en seks is en dan wel het laatste waartoe ik in staat ben.... Juist op dat moment 'moeten' wij eigenlijk vrijen voor een beebje, maar hoe?? Door de pijn heen vrijen waardoor het een zeer verplicht, onromantisch nummertje wordt?? Hoe doen jullie dat?? Ik ben geneigd om deze cyclus aan de pijnstillers te gaan...
Komt me heel bekend voor! Die stomme eisprong-pijn, vreselijk! Ik heb er deze maand ook aan zitten te denken om wat in te nemen, zo erg was het.. Misschien kan je proberen om in ieder geval voordat deze pijn komt zoveel mogelijk te klussen (nou ja, elke dag of om de dag ). En dan nog een keertje net na de pijn (die gaat meestal na een paar uurtjes weg), want je eitje blijft nog wel een uur of 12 in leven! Ik heb tijdens die pijn wel seks proberen te hebben en dat was toch wel te doen. Tijdens de seks voelde ik de pijn nauwelijks. Succes!