Waren bij jullie de actiontesten ook het minst duidelijk? Ik heb vandaag 2kv gedaan een gewone kV en een Actiontest. De 2 van kV zijn duidelijk, action ook maar minder. Ik heb al heel de dag de bibber, weet ni waarom.
Als eerst wil ik je feliciteren Ik wil niet rot over komen maar blijven testen heeft geen zin, Ik had ook oplopende testen, maar uiteindelijk leeg vruchtzakje . Als je je er prettig bij voelt moet je het natuurlijk gewoon doen!!
5dagen voor NOD Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina En dit zijn de actiontesten van vorige dagen. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Ze lopen goed op vind ik
OW foutje ... Die hier boven zijn dus die van vorige dagen. Deze is van vandaag. 5dagen voor NOD Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Precies fotoshoot Eergisteren, gistere en vandaag op een rijtje Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Das van onzekerheid da ik da doe... Maar voel me er nu al goed bij moet ik zeggen. Bij mijn vorige mk had ik op 4dagen voor NOD een tuurtest, en nu op 5dagen voor NOD moet ik echt niet turen! Hihi