Hallo dames, ik wil dit topic graag openen omdat ik wil weten wat andere vrouwen opmerken aan hun lichaam na een TP, hetzij van een verse tp of cryo etc. Elk symptoom is welkom Elkander steunen in de wachtweken! (Ook leuk voor diegene die nog niet in wachtweken zitten, en terug kunnen lezen wat ze wel of juist niet kunnen verwachten). Groetjes Friesin
Bij deze mijn symptomen: - Menstruatie krampen (vooral bij inspanning) - Wat nauwer van onder.. - Wat vollere borsten - Pijnlijke borsten - Aders op de borsten zijn duidelijker - Opgezette buik Ik gebruik wel Utrogestan! Zit nu op dag 6 na TP!
Ik krijg als het goed morgen mijn 1e tp. Dus zal in de loop vd week symptonen opschrijven. Als ik ze heb dan he!
Oh ik heb altijd genoeg symptomen Ik zit nu op 5dpo en voel krampjes. Normaal heb ik na TP vaak last van grote/pijnlijke borsten, pijn in de rug etc, maar ik ben nog nooit zwanger geweest
Ik had na tp's altijd heel weinig symptomen, wat ik had was uiterst vaag. De twee keer dat ik zwanger was, wist ik het eigenlijk voor de test al. Wat zweverig gevoel de laatste dagen voor het testen,beetje duizelig/misselijk bij vlagen en that's it. Pas bij een week of 5,5 a 6 kwamen de echte symptomen Ik hoop voor jullie allemaal een mooie uitslag over een paar weken!
Ik had de afgelopen 2 weken veel last van een harde baarmoeder. Voelde heeeel hard aan en was pijnlijk als je er op duwde, en op mijn buik liggen was niet goed mogelijk. Verder had ik een opgezette buik. Deze symptomen zijn echt anders dan bij mijn 1e zwangerschap! Daar had ik toen geen last van. Laatste dagen ook jeukende borsten en heel veel dorst. Harde baarmoeder trekt nu langzaam weg. Oja, en ik laat nu veeel scheten, heel genant Vandaag van ZH gehoord dat ik zwanger ben uit het bloedonderzoek, ook was vandaag een knal duidelijk streepje zichtbaar op de 2e zwangerschapstest. Ik heb trouwens op de 11e dag na TP de eerste zw.test gedaan en de positief was toen licht zichtbaar.
1dag na terugplaatsing kramp........en 1 week na terugplaatsing heel moe en ik had het heel heet!.......ik teste kort daarna goed positief....nu 11 weken zwanger
Leuk hoor, al jullie reacties top!! Ik hoop dat we binnenkort allen eem positieve test in de handen mogen nemen. Mag over een week testen, maar heb daar helemaal niet zo veel zin. Bang dat hij negatief is. Wordt dan liever 1 dag voor het testen ongesteld. Pfff. Haha
En hoe gaat het met de dames die zitten te wachten? Hier nu precies 1 week erop zitten.. Nog 1 te gaan