Ondertussen op het Viva forum…

Discussie in 'De lounge' gestart door Nahla2013, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumija

mumija Niet meer actief

Ik ben hier echt te oud voor denk ik...:D

2. KimK

KimK Niet meer actief

Ik ga echt stuk. Vooral ook die reacties eronder.... Geweldig, toch maar eens een account daar aan maken hahaha...

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hilarisch, maar idd verdraaid en met sarcasme geschreven. :D Het is zo'n groot forum dat er elke dag wel zo'n 'facepalm' waardig topic voorbij komt denk ik. Maar goed, die topics zijn er hier op ZP ook heel regelmatig. :p

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Er loopt daar ook een begaafd troll rond hoor, die veel van die verhalen verzint ;) Geniaal leesvoer overigens, ik ben er naartoe gegaan toen het topic over de hansje saga hier werd verwijderd. Daar zijn ze al met het 6e topic bezig, hoewel dat nu op zijn eind loopt.

5. KimK

KimK Niet meer actief

Maar als hier iemand een topic opent dat ze liever met bijstamd thuis willen zitten zou hier juist heel begripvol worden gereageerd en ben je de grootste b*tch possible als je zegt dat dat wellicht wat asociaal is ;)

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Yep - we zijn hier een heilig zooitje vergeleken bij het Viva Forum hoor.

7. Oh, dat is toch heerlijk om te lezen? :D Dat is wat een forum leuk maakt; topics waar je hardop om moet lachen!

Dat topic over de MILFS / rijpe vrouwen vond ik ook zo leuk..

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja inderdaad. Er wordt daar veel directer gereageerd en topics worden ook zelden op slot gegooid. Gemiddeld genomen vind ik het daar juist meer diepgang hebben en ZP wat 'vermakelijker'. Ach, leuke combo voor de verveel momenten! ;)

9. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    482
    27
    28
    :D hoe bedenken ze het..

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Als ik me verveel ging ik weleens op mamjo kijken.
    Omg… Alleen maar vuile was en schandalen.
    Zo was er een keer een mokkel die aids had en het met een paar kerels in de Bijlmer had gedaan. Onvergetelijk, forum sloeg op tilt haha

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik denk dat wat daar voor een gemiddeld topic moet doorgaan, hier de stoppen uit de serverkast zullen vliegen bij ZP ... Terwijl ze idd veel meer diepgang hebben en wonderlijk genoeg ondanks de hoge mate van directheid op een respectvolle manier met elkaar kunnen omgaan. Best wonderlijk om te lezen eigenlijk

12. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Foekie Foeki Five dollar?

13. Nati

Nati Niet meer actief

Draag mij maar weg, hoor! :D

"Mijn vriend en ik praten weleens 5 minuten niet tegen elkaar, is onze relatie nog wel te redden?!"

*PROEST*

14. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ik heb er echt ongelooflijk om zitten lachen! Wat een verhalen zeg. Dacht ik in de eerste zin "nou dat kan nog wel eens normale vraag worden", is het bij de tweede zin totaal weer weg... Die zijn niet helemaal goed hoor die meiden/jongens :D:D:p

15. KimK

KimK Niet meer actief

Whaha, echt... Die vraag van het KDV, dat meisje van 17 met getrouwde politie-agent. Ge-wel-dig.

16. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    16!

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahahaha, anders ik wel.....Wat een niveau :$

18. KimK

KimK Niet meer actief

Maaaaar hey! Ze voelt zich veel ouder en zit ook nog eens op het VWO, hoor :p

19. KimK

KimK Niet meer actief

Maaaruuuuh. Ik klikte net door naar het forum, zijn dit nou serieus echt "verse" berichten?!?!

20. Amethist

Amethist Niet meer actief

Whahahaha, ik lach hier even "hardop" want ik zit op mijn werk en kan natuurlijk niet laten merken dat ik behoorlijk hilarische dingen aan het lezen ben.

Ik vind die samenvattingen echt geniaal :D. Ik ga het vanavond eens even op mijn gemakje lezen.

Deel Deze Pagina