Haaahahahahaha Precies! Ik geniet van beide fora, zowel vanwege de hilarische topics als de variëteit. Ze vullen elkaar aan voor mij. Claudio!
Exactly ... ALL HAIL CLAUDIO Ik moet toegeven ... de persoon kan fantastisch verhalen verzinnen hoor ...
Holy moley. Hoe krijg ik bewijs 'Mijn man en ik zijn met onze kinderen verhuisd naar Spanje. Daar hebben we ook een kennis en ik verdenk haar er nu van een affaire te hebben met mijn kerel. Bewijzen zijn er volop hoor, zo eet ze normaal op donderdag altijd Chinees, maar onlangs ging ze ineens Mexicaans halen. Ja, dan weet je het wel, he?
Oef, na een zware ochtend maakt dit mijn dag! Tranen biggelen over mijn wangen en ik heb hier 2 honden naast me zitten die me aankijken of ik van een andere planeet kom zo zit ik te schuddebuiken
Hahaha...oh god..ik heb de fout gemaakt om het aan te klikken...en nu ben ik 2 uur verder!! Hilarisch!!
'Moeten jullie nu horen: heb ik foekie foekie gedaan met een man en hem daarna nog even laten weten via whatsapp dat ik een fijne nacht had gehad. Stuurt die kloteklapper gewoon terug: mooi zo, geniet ervan. Dat zeg je toch niet tegen iemand waarmee je hebt gen***t? Waar zit zijn fatsoen? Ik lig dubbel om '' Foekie foekie '' hahahahaha
Ik ook hoor ... zat ook echt te zenuwen toen "ze" dus zelf alleen naar huis ging. Maar goed - eerlijk is eerlijk - hij/zij heeft het goed bij elkaar verzonnen.
Wauw.. Ik dacht even dat ik werkelijk wat werk ging doen vandaag, vergeet het maar. Wat een vermaak haha