Ik wil graag een pop kopen voor onze dochter. En had goede verhalen gehoord over de Annabel, dat je die leuk kon aan en uitkleden en met leuke geluidjes. Maar zie nu dat er allerlei varianten zijn en dat de accessoires erg duur zijn. Koop je een dure pop en naai je dan zelf wat kleertjes en haal je een buggy bij de action? Of moet alles op elkaar aansluiten omdat het anders niet past? Hier een moeder die poppen advies nodig is
Er zijn vaak wel verschillende maten aan kleding voor poppen. Zowel duurder dat bij de pop 'hoort', maar ook goedkopere setjes. Hier drie baby Annabel poppen in huis, maar alleen de pop. Een gewone goedkope buggy, wandelwagen, poppenbedjes een badje en extra setjes kleding.
bij pop annabel moest ik eigenlijk gelijk aan die nieuwe horror film denken maar dat bedoel je niet haha Wij haalden gewoon goedkopere accessoires , bedje , buggy enzoverder zijn meestal standaard maatjes
Haha sorry, daar vergeten antwoord op te geven. We hebben er eentje van 46(?)cm zeg ik zo uit mijn hoofd: die alleen geluidjes kan maken en de mond kan bewegen etc. Niet echte verdere bewegingen. Is er volgens mij in een meisje, broertje en de ethnic-variant: allemaal hetzelfde op kleding of uiterlijk na. De mijn eerste Annabel (kleiner) en eentje die meer beweegt hebben we niet. Die grotere is wel wat zwaarder ook, maar voldoet prima voor langere tijd, dat lijkt me met die kleinere iets minder.
Dus als ik gewoon 1 pop wil kopen kan ik het beste de grotere kopen? Mijn dochter is nu 15 maanden en ze kan al lopen en vrij zware dingen tillen, dus het gewicht ligt het denk ik niet aan.
bol.com | Baby Annabell,Zapf Creation | Speelgoed Als ik dit zo lees dan is die pop wel veel aandacht nodig? Vraag me af of dat al wel geschikt is voor een meisje van 15 maanden.
my first Baby Annabell Let's play Is dit dan niet meer geschikt? Tja, dat krijg je als je voor het eerst een kind krijgt en geen idee hebt van poppen, want speelde daar nooit mee vroeger
Hier staat hij eigenlijk altijd uit bij de jongste Maar als hij aan is vindt ze het prachtig. Is dan soms wat lastig de baby stil te krijgen, maar dat is wel weer heel leuk als ze iets ouder zijn of om samen te doen. Tenminste hier wel. Maar ik denk dat die kleine ook prima is hoor! Wil hier gewoon geen grote verzameling poppen (hadden wij; drie meiden, vroeger wel en die 'bende' wil ik voorkomen). Dus alledrie een echt klein popje gehad voor de eerste tijd en daarna Annabel (rond hun 2e/3e). Zie nu bij de jongste die er eentje van iemand gehad heeft dat hij voor die tijd ook al heel leuk is en ze er echt mee moedert, maar dat zegt natuurlijk niet dat een kleiner niet even leuk kan zijn; ze weet dan natuurlijk niet beter. Anders gewoon voor de kleinere en goedkopere gaan, blijkt ze echt een poppenkind kan ze over een tijd ook altijd nog een grotere pop krijgen toch? Bijvoorbeeld met een 2e verjaardag of de Sinterklaas/Kerst daarna etc.
gewoon maatje 50 van de zeeman, past best haha. kind is helemaal gelukkig dat ze der popje om kan kleden
Ik heb laatst voor me dochter de baby born gekocht. Er staat bij dat ie voor 3 jaar en ouder is. Maar ze zeiden dat het kwam omdat die pop hard is en kinderen onder de 3 jaar zouden zich eraan kunnen bezeren. Dit heeft ze nog niet gehad en sleept hem overal mee naar toe. De voeding die erbij zat heb ik wel ff weggestopt.
Die kleintjes doen over het algemeen nog niet veel met kleertjes is mij verteld, het wordt meestal gewoon uitgetrokken en dan lopen ze met een blote pop. Ik zou niet een te ingewikkelde pop doen met allemaal fratsen en geluidjes, gewoon een simpele pop. Je kan altijd later een luxere pop doen als ze het echt leuk vindt en groter is. Bij Action hebben ze nu een pop voor 10 euro en bijpassende sets met kleertjes (40-45 cm pop) voor 2 euro.