Hai meiden! Ik ben me toch zoooo verkouden Loop heerlijk te hoesten als een zeehond, me stem is ver te zoeken.. Snot loopt overal uit (sorry!) alles doet pijn en me oren zitten alweer dicht:x Dat van me oren vindt ik nog het meest erge. Heb je echt het gevoel op een andere planeet te leven en niks meer goed te kunnen horen.. Wie o wie heeft tips? ben het helemaal zat! Hahaha Ik ga zo maar hoestdrank halen. Drink nu Grippinne (als je het zo schrijft). Wil me kleine meissie ook echt niet aansteken.. Maar goed. Ik hoop op veel goede tips
Slijmoplossers, thee met honing, je neus ophalen ipv snuiten (snuit je holtes weer terug dicht) otrivin neusspray 3x daags, keel vochtig houden met suikervrije snoepjes, insmeren met reuzel, zakdoekjes met kamille(die lekkere zachte, dan krijg je ook geen schrale neus) Weet niet welke vitamine tabletten t zijn, maar er is 1 soort als je er daar 2 van inneemt dan voel je je al een stuk beter. Beterschap, en ik hoop dat je kleine meid niet aangestoken zal worden!!!
Oh echt niet je neus snuiten? Ik dacht juist dat dat moest Zodat het snot eruit ging en ik ook minder moet hoesten.. Maare thnx voor je tips Ga otrivin neusspray nog ff halen zo en hoestdrank.. Thee met honing drink ik hier de hele dag door.. Ook gisteren met die warmte hahaha
Ik moet ergens wel lachen. Bij de feb mama,s 2010 zeg ik net het zelfde. Ben verkouden oren potdicht ze doen ook zeer vermoed oorontsteking me keel doet al een paardagen zeer spierpijn een ontstoken oog waar de pus uit loopt Dus ik lees even met je mee. Maar beterschap.
hier ook een ziek kindje, die mama heeft aangestoken maar idd lang leve de neusspray en hoestdrankje ! en strepsils tegen keelpijn..(mag ik nu niet) en stomen met vicks helpt ook heel goed!
Ik lees ook even mee. Hier loop het snot ook uit mijn neus. Bleeeh....wat kan je je dan beroerd voelen zeg.
Beterschap zeg. Voor die oren is het gebruik van neusspray heel belangrijk. Door genoeg je neus open te houden, heb je ook minder problemen met je oren.
Ook hier eentje die al een paar dagen verkouden is, en de rest thuis aangestoken heeft. Ik gebruik nu dropsiroop voor het hoesten, en vicks neusspray, en moet vertellen dat zelfs de hoofdpijn door die spray minder is geworden, en dat heb ik met andere spray's eigenlijk nooit.
Je moet trouwens niet de gewone zoutoplossing halen. Maar een neusspray waar xylometzoline inzit. Denk er wel om als je het langer dan een week gebruikt kan het verslavend zijn.
Thnx meiden! Me dochtertje ligt nog te slapen.. Als ze wakker is dan ga ik even naar de apotheek. In de regen Hahaha. Maar goed. Misschien dat ik die van vicks maar eens moet proberen Vanavond nog even weer stomen en hopen dat ik me morgen beter voel als ik moet werken
In het ergste geval (alleen als je niet zwanger bent natuurlijk) vanavond een fikse borrel op je nachtkastje zetten. Vodka puur of zo. Op de rand van je bed gaan zitten. Achter over met je neut, gaan liggen en heel diep slapen. Maar dit doe ik echt alleen als ik helemaal niet meer kan. Slaap geneest namelijk het beste he?? Maar heel veel beterschap voor alle snotneusjes die hier zijn. Liefs Janna
Pffff... volgens mij zit het in de lucht hoor ik verkouden vrienlief verkouden en me kleine ook verkouden....en hier op het werk loopt iedereen ook te snotteren Maar ik spoel altijd met zoutoplossing en drink genoeg thee om het slijm los te krijgen gebruik ik flumiciel (of hoe je het ook schrijft). Voor de rest had ik nog paracetemol met codeine liggen van de vorrige keer dat ik verkouden was en me longen uit me lijf hoeste dus....jah die gebruik ik maar weer En dan ook nog dat Timootje snachts ook nog eens komt de laatste dagen pffff...je kan me onderdehand wel opvegen....