Ondervoeding tijdens zwangerschap kan invloed op baby hebben

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rosao, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Yup, erg herkenbaar... je doet weinig, daarom wordt alles enorm zwaar en daar krijg je spierpijn van. Daarnaast verzuren je spieren ook een beetje door weinig eten en weinig drinken, dat kan ook pijn doen. Het is gewoon een enorme opgave allemaal, kan heel overweldigend voelen...

2. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super rot zeg! Niet fijn om zo zwanger te zijn, genieten is dan ver te zoeken. Sterkte!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Overweldigend is precies het goede woord...

Kan me voorstellen dat jij na een keer dacht dit doe ik nooit meer. Pfff waar ben ik aan begonnen.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier dacht ik ook, dit doe ik echt nooit meer!!! Heb dat de hele zwangerschap geroepen, voor mij nooit en nooit meer... En nu gaan we t er over een tijdje toch nog een keer op wagen.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Darkangel, ik heb dat ook geroepen na de eerste. En ik heb het toch gedaan maar het is me nog zwaarder gevallen dan ik überhaupt had kunnen voorstellen met nog een kindje dat je al hebt.

Ik had mijn hoop op andere medicijnen gezet dat het daardoor beter ging, maar ook dat werkt echt niet zoals gehoopt.

Ik heb straks 2 mooie meiden en dan is het genoeg voor ons. Heerlijke gedachte dat ik het nooit meer hoef te doen.

Deel Deze Pagina