Bevalling Jamelia (25.3 weken)

Discussie in 'De bevalling' gestart door , 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden

Ik zal mijn bevallingsverhaal ook hier neerzetten, al zullen de meeste van jullie dit niet meemaken (gelukkig)

Ik moest zaterdagavond 29 december ineens nodig naar de wc. Daar aangekomen kwam er ineens een grote plons bloed los.
    Mijn vriend heeft de verloskundige gebeld en die kwam meteen kijken wat er aan de hand was.
    De verloskundige schrok omdat het een hele hoop bloed was, en na het hartje geluisterd te hebben moesten we naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken waar het bloed nou vandaan kwam.
    In het ziekenhuis ben ik aangesloten op de ctg, en is er een echo gemaakt.
    Op de echo was te zien dat de vruchtblaas heel laag zat en dat ons meisje met d'r voetjes erin zat.
    De gyn wou even inwendig onderzoek doen omdat hij wou weten of de vruchtblaas te voelen was.
    Tot ons grote schrik bleek dat ik al 9 cm ontsluiting had en er was niks meer om het tegen te houden.
    Ze wouden een keizersnee uitvoeren, maar ik was al te ver in de ontsluiting dat ze het risico om me te vervoeren niet meer aandurfden.
    Daarom hebben ze me ingeknipt.
    Na 1,5 uur is ons meisje geboren, en meteen aan de beademing en alles gelegd.
    Op dit moment ligt ze in Groningen op de IC, maar naar omstandigheden doet ze het goed.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jeetje wat erg.. heftig zeg. Maar jullie uk is n knokkertje, dat heeft ze al laten zien! En hoe is t met jou zelf nu?

3. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Wat een schrik zeg! Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan met haar en dat ze zich goed zal ontwikkelen...jullie heel veel sterkte gewenst!

4. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.534
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd. Je dochter is vast een vechtertje. En wat een mooie naam heeft ze.

5. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Allereerst gefeliciteerd met jullie dochter en ten tweede heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Mijn zus is 2 april jl bevallen bij 26.4 weken. Haar dochter was 720 gram bij de geboorte. Ze heeft HELLP gehad. Inmiddels gaat het heel erg goed met de baby maar ik weet dat jullie een heel spannende tijd tegemoet gaan. Haar dochter is inmiddels 9 maanden en doet het super dus laat je niet afschrikken door allerlei nare verhalen. Het kan ook heel goed gaan. Ik heb er bewijs van. Als je wilt kan je me een PB sturen dan geef ik je de website door van mijn zus. Staat heel veel informatie op.

Liefs

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid! Heel veel sterkte de komende tijd.

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ten eerste gefeliciteerd met je wondertje! En ten tweede onwijs veel succes toegewenst!

8. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Gefeliciteerd met de kleine meid! Er ligt nog een drukke en moeilijke tijd voor jullie maar op een dag komt ze mee naa huis!
    Heel veel sterkte en succes gewenst!

9. Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal.

Naar omstandigheden gaat het goed met haar, afgezien van het feit dat ze een schimmel in haar longen heeft, maar ook dat is te behandelen.

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey hey

nogmaals van harte gefeliciteerd met je prachtige meid

en ben harstikke trots op haar dat ze het zoo goed doet

groetjes nathalie ;)

11. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Zo dat is schrikken. Geliciteerd met jullie dochtertje, nu moet ze hard blijven knokken en papa en mama moed houden. Heel veel sterkte voor jullie allen!

12. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    proficiat met jullie dochter en ze laat al zien dat het een vechtertje is.
    groetjes jeslin

13. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Gefeliciteerd met de geboorte van jouw dochter!
    Heel veel sterkte de komende periode.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met Jamelia... en sterkte natuurlijk! Hopelijk gaat het goed met je meisje en groeit ze als kool!

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jeetje wat zal dat schrikken geweest zijn voor jullie zeg.

Maar zo te lezen is jullie kleine meid een vechtertje.
    Heel veel sterkte met alles.

En natuurlijk van harte gefeliciteerd

16. Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal

Ja ze is erg sterk is ons gezegd. Ze heeft gelukkig ook al een eigen willetje dus dat is mooi meegenomen.

Gister is ze geopereerd aan de ductus omdat die niet dicht wou, maar dat is allemaal goed gegaan.
    Het is nu alleen weer even afwachten hoe Jamelia er zelf op reageerd.

Liefs

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik lees je bericht nu pas.

Maar wil je nog wel van harte feliciteren.

Deel Deze Pagina