misschien rare vraag?

Discussion in 'De bevalling' started by Calimero, Oct 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    hoi hoi!

misschien een hele rare vraag maar ik stel hem lekker toch ihihi

ik vraag mij af hoelang je ongeveer na een bevalling navloeit en hoelang je ingeveer geen sex hebben mag/kan
    dit omdat ik hele nare verhalen hoor over 6 weken heel erg navloeien endat soort engen ideen

vraag me dus af hoelang het bij jullie was?

2. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik was 2 weken ongesteld, en had na 4 weken weer sex, en langer kon ik ook niet meer wachten :oops:

3. hai hai,

We hebben 2 weken na de bevalling alweer sex gehad :p ,en zo rond de 4 weken na de bevalling ben ik ongesteld geworden en dat was gelukkig ook maar 3 dagen,dus ik heb alles weer zoals het hoort te zijn hihi

groetjes miranda

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    6 weken is heel normaal hoor... ik had het een week of 5, en ik had een ks dus dan hebben ze wel al wat schoongemaakt. De eerste week echt enorm (die verbanden zijn niet voor niks 2(!) in 1 onderbroek, daarna is het gewoon of je ongi bent. Als je actiever wordt heb je kans dat het weer meer wordt. Als het gestopt is mag je ook weer sex hebben of dat kan is een tweede... Ik kon lichamelijk na 4 weken wel weer maar ik had er amper puf voor.

5. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Ik heb ongeveer 5 weken gevloeid, de eerste anderhalve week behoorlijk en daarna als een normale ongesteldheid en de laatste week eigenlijk wat bruinverlies.

Meteen na het vloeien hebben wij weer sex gehad en 2 weken later was ik weer ongesteld.

Groetjes Anita

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Bij mij viel het vloeien ontzettend mee. Heb geloof ik de eerste 3 dagen na de bevalling kraamverband gebruikt, daarna overgestapt op gewoon maandverband. Na 5 weken hadden wij geloof ik weer sex ;)

7. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Ik heb 4 weken gevloeid. De 1e week heftig. Na 4,5 week hadden wij weer sex.

8. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Ik vloei nu nog steeds; wel niet zoveel meer maar toch dagelijks.
    Heb wel een operatie na de bevalling gehad dus misschien dat ik daardoor langer vloei dan normaal.

Silly

9. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb 2 weekjes gevloeid de eerst 3 a 4 daagjes was het behoorlijk veel maar snel was het al bijna niks meer.

10. Ilja

Ilja Bekend lid

Sep 24, 2005
    516
    0
    0
    Ik heb een paar dagen heel erg gevloeid en toen nauwelijks meer.
    Sex pas na 6 weken maar ohw ohw ohw wat deed het pijn. Eerlijk gezegd heeft dat nog een maand of 6 geduurd. En nu Soufian bijna een jaar is, kan ik pas zeggen dat ik er weer een beetje van begin te genieten. (Maar ik zou best nog toe kunnen met 1 keer per maand hoor !)

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb 4 dagen gevloeid en erna (5de dag) gemeenschap. Had wel 10 hechtingen, maar verder nergens last van. Er was mij geadviseerd om de hechtingen te rekken en dus niet te lang te wachten met gemeenschap.

12. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik heb 5 weken gevloeid, waarvan de 1e heftig en daarna steeds minder.
    In de 5 week hebben wij ook weer sex gehad. Leek me ook prettig om het te proberen vòòr de nacontrole bij de VK.

13. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    :confused: de 5de dag al, met hechtingen, kan niet geloven dat het ook lekker was?

Ik zelf heb 5 weken gevloeit en had na 6 weken pas gemeenschap en was best een beetje gevoelig..

14. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    hm ik had 30 hechtingen in totaal en durf nu dus nog steeds geen sex te hebben, we hebben het 2x geprobeert maar het lukt gewoon niet

er is mij toen niet verteld om de hechtingen op te rekken...

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik heb zo'n 2 weken gevloeid, behoorlijk en daarna nog een weekje met eigenlijk alleen wat vocht, maar daarna was het ook eigenlijk geheel over! Ondanks mijn "subtotaal ruptuur" (anusspier net niet helemaal gescheurd :(, ze zijn bijna 1,5 uur bezig geweest in het ziekenhuis om e.e.a. te hechten, ben overigens wel thuis bevallen! ) hebben wij na 3 weken alweer voor het eerst gevreeën :) . Ik moet zeggen dat ik best een beetje gespannen was, tja er is toch een kindje uitgekomen (en wel een 8 ponder!)...maar het viel echt 100% mee :D ;) !
    Mijn menstruatie heeft op zich laten wachten tot eind vorige week (onze Rick was toen bijna 10 weken) en is nu al weer voorbij!

Share This Page