Vakantie baby 6 maanden, tips en wat meenemen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door FoxyDiamond, 3 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Waarschijnlijk al vaker topic over geopend, maar ik wil voorkomen dat ik veel te veel ga meenemen. Het is onze eerste auto vakantie en we hebben opzich veel ruimte maar met de kinderwagen en campingbedje in de auto wordt het al snel krap.
    DUSSSS:

Wat neem je mee op vakantie (Cannes, 2 weken, met de auto) voor een baby van 6 maanden? Ik ga namelijk vast dingen over het hoofd zien.

Verder nog tips? Zoveel mogelijk ritme aan blijven houden neem ik aan? Andere handige tips?
    We hebben een appartement, dichtbij het strand en met zwembad. Is het water van de zee niet te koud voor hem of gewoon maar proberen? Of toch bij het zwembad houden? Is een uv beschermend pakje nodig in het water of een zwemluier voldoende?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Misschien een goede buggy kopen ipv kinderwagen? Scheelt zoveel ruimte.

Kleding voor 1 week en ean halverwege wassen.

Uv shirt zeker doen. Kinderen verbranden heel snel en is simpelweg schadelijk. Een goede zonnebrand, zonnebril en hoedje is ook een pre vind ik

Zee zou ik niet doen. Veel te fris. Tenzij de zee 30 graden is. Anders zou ik het zeker bij het zwembad houden.

Ritme sowieso behouden. Eigen knuffel meenemen. En ik zou ook wat nl eten enzo (potjes evt) meenemen en flessen water voor de voeding evt gewoon voor het geval dat er daar iets mis mee is.

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mijn vierde is nu een half jaar en gaat nu zijn vierde vakantie in.

Hij slaapt niet lekker meer in de kinderwagen bak, wel in een deryan tentje. Die zijn ook fijn op het strand.

Verder zijn een parasol, groot speelkleed, aantal grote hydrofielen, ruim zonnenhoedje, smeermiddel en wat zwemluiers onmisbaar. Geef je fv? Dan zou ik mijn vertrouwde merk meenemen.

Qua ritme, ik doe er thuis al niet aan, laat staan op vakantie. Gewoon slapen wanneer je moe bent en eten als je trek hebt.

Laatste tip, heb je al een lekker luchtige hydrofiele slaapzak?

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat ik ook wel doe is een emmer zeewater ingraven onder de parasol en vullen met water. Kan de baby daar lekker in dobberen.

A new day en nizzie86 vinden dit leuk.
  5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Uv shirt zeker doen. Veel fijner dan de hele tijd moeten smeren. Ik heb ook een hoedje en een zwemluier.

6. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Flessenwater hoef je echt geen ladingen van mee te slepen. Dat is volop in tig verschillende merken te krijgen in Frankrijk!
    Verder zijn de meeste tips wel genoemd.

7. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Wasmiddel meenemen zodat je kan wassen. UV kleding is ook echt aan te raden.

Deel Deze Pagina