17 dpo binnen 5 min licht streepje kV test s middags bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bailando, 10 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vandaag 17 dpo binnen 5 min licht streepje kV test
    s middags bloedverlies , kruidvat test zo slecht ?

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

KV test kleurt vaak wat later donker.
    Maar aangezien je bloedverlies hebt moet je er ook rekening mee houden dat het foute kan gaan.

3. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Zou er nog niet direct vanuit gaan dat het fout zit hoor. Aangezien de test net voor het positief is kan het heel goed een innestelingsbloeding zijn.

4. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zaterdag was mijn nod , zondag zag ik al iets van een plusje op de kV test en vanmorgen op de goedkopere test van de kruidvat wel een duidelijker streepje maar nog moeilijk op foto te krijgen maar wel te zien met het blote oog, eindelijk blij en dan bloed tot nu 2x gezien bij toilet met afvegen nog niet doorgezet kan natuurlijk wel nog .ik heb vrijdag een agspraak bij de gynaecoloog gemaakt want sinds 2 dagen jeuk op mijn bovenbenen en heel gek het zijn grote blauwe plekken geworden
    Bedankt voor het reageren ik laat nog wat weten

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    is het bloed bruin? want dan kan het gewoon oud bloed zijn of innestelingsbloeding.
    Als je testen oplopen denk ik toch echt dat je zwanger bent

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ben je zeker van je eisprong?

7. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja eisprong cd 17 dmv ovulatietest en temp.
    Het bloed loopt er niet uit om zo maar te zeggen maar wel bij naar de wc gaan en is echt rood/oranje.
    Mijn temp was vanmorgen en gister al gezakt van 37 naar 36.6.
    Mischien zet het bloeden nog door het hele rare is dat ik normaal wel de eerste 2 dagen het meeste bloedverlies dus dat is wel gek, maar je lichaam kan je ook weer voor de gek houden pff
    En meestal begint mijn menstruatie met oud bloed pfff

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Klinkt toch alsof je ongesteld gaat worden

9. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja dat denk ik ook vanmorgen nog getest met clearblue plus test en meteen kwam er een heel licht streepje maar nu lees ik overal dat dat niet positief is dus probeer nu af te wachten tot het ziekenhuis vrijdag

10. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Heb je daar een foto van

11. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    #11 Bailando, 12 apr 2017
    Laatst bewerkt: 12 apr 2017
    Ik heb niet meer zo n goede hoop mede door bloedverlies vandaag nog Cb digitaal gedaan en Niet zwanger plus nog een kruidvat testje wat gewoon Omo wit was of die van maandag dan een indroger was ? Ik dacht dat dat pas na een tijdje zou kunnen en niet meteen pff zo vreemd net een foto gemaakt van alle testen , de onderste is van maandag kruidvat goedkope test daarboven de Cb plus test waarvan ik in eerste instantie dinsdag niks zag en daarna de Cb test van vanmorgen waar ik meteen een streepje verticaal zag verschijnen.
    De ochtendurine van vanmorgen gelukkig bewaard en vanmiddag daar een digitale en weer een kruidvat maar beiden negatief oh wat erg hoezo ik zou graag duidelijkheid willen over het bloedverlies kan ik zeggen maandag paar druppels voornamelijk bij toiletbezoek gisteren ook minimaal en vandaag bijna niks meer paar druppels mischien . Wat mij ook opviel gisteren is dat ik slijm ( sorry voor de details) bij het bloed had dit heb ik nog nooit gezien, nog 2 dagen ben zo benieuwd wat de gynocoloog zal zeggen
    jpg

12. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    het kan misschien ook komen door een mislukte innesteling, dat je misschien daarom eerst positief teste, en dat het na een paar dagen werd afgestoten door je lichaam? en daarom misschien het lichte bloed verlies, omdat je altijd nog wat hcg in je lichaam hebt, maar niet genoeg voor een gezonde zwangerschap, en dat je lichaam nu bezig is met het afstoten?

ik wil niet bot over komen, maar denk wel dat het nu zo gaande is

13. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat zou kunnen ik laat morgen wat weten alvast bedankt voor alle reacties

14. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Net bij de arts geweest en inwendige echo gehad op de echo was een blaasje te zien een soort vochtblaasje ? Ze kon niet zeggen of het een vruchtzakje of een holte met mischien nog menstruatiebloed omdat ik deze week ongesteld ben geworden maar het kon ook innestellings bloed zijn geweest. Nu moet ik bloed prikken vanmiddag komt de uitslag ik laat uiteraard iets weten

15. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bloedtesten was negatief niet zwanger .

16. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Ach meid das balen!

17. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja dat is het ook....

18. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi hoi nadat de arts had teruggebeld dat de test negatief was en ik niet zwanger ben gaat mij sinds vorige week dat beeld niet uit mijn hoofd van wat ik gezien heb op de echo.mijn temp is zoals altijd voor mijn eisprong 36.5/36.6. Dus alles wijst op Geen zwangerschap maar zo eigenwijs als ik ben wil ik toch weten wat een kruidvat test zou zeggen dus die net gedaan en ik zie een grijze streep wel met het blote oog goed te zien dat er een streep staat . Morgenvroeg eens met ochtendurine testen maar zou dit kunnen? Sowieso met zo n lage temperatuur?
    Ik weet niet hoe ik een foto hier bij kan zetten , ik kan wel in mijn album of profielfoto aanpassen

19. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Als je op reactie plaatst staat er ergens bijlage toevoegen

20. Bailando

Bailando Lid

18 sep 2015
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankje cynmark29 ik zie het niet helaas moschien zie ik het niet omdat ik via mijn telefoon kijk ipv op de computer

Deel Deze Pagina