Hey dames van het zwanger worden symtpomen clubje nod eind juli begin augustus. Heb een nieuwe aangemaakt omdat die oude is verlopen.
Kheyra wat spannend je echo! Hoop dat je een kloppend hartje ziet! mbt kwaaltjes zou k me niet druk maken er zijn meer vrouwen die aan het begin niet veel klachten hebben. miloena hou jij de spanning nog vol tot je mag testen? ik vind jou altijd zo kalm en relaxt, vind ik echt zo knap! @hier; eifase weer gekomen. Gisteren geklust en morgen weer. heb hier een maansteen besteld omdat k er veel goeie verhalen over heb gelezen mbt zwanger worden. iemand hier ervaring mee? X
Hè dames! Ik heb het gezien. Dit is dus officieel deel 2. @anoniempje: hè balen meis. We blijven voor jullie duimen! @kherya: fijn volgende week echo. Blijft altijd spannend die eerste echo. Pff kan me dat nog wel herinneren. @Daenerys: fijn weer je ei gehad! Haha heel soms, maar dan ook echt maar een milliseconde ben ik jaloers op al die eisprongen hier op het forum. @Miloena: alles goed meis? @woman: inderdaad Hoe bevalt Job? En wanneer moest jij nou terug naar gyn? Op mijn verjaardag de 24 of niet? @Mariska: en weer lekker thuis gesetteld? @Angel: en bij jou ook weer bijna ei tijd?
stiekem heb ik nog wel ergens de hoop natuurlijk maar heb het voor zover wel opgegeven heb nu al zovel tegenslagen gehad dus dit kan er dan ook nog wel bij wel balen dat ik het traject dan weer in moet maarja we wachten dit even af en anders vrijdag weer misschien kan vl dan voor de eerste keer mee
Abbo op die andere heb ik opgezegd, lees dus alleen nog maar hier... @daen: klusserdeklus! 😄 hihihi! @anoniempje: heb je nu nog steeds roze verlies? @mamalap: hoe is het met jou? Lekker aan t genieten van je vakantie? @hier: heerlijk weer thuis en idd de ramen stevig dicht gehad het weekend! Vandaag weer eerste werkdag gehad, voelt alweer of ik nooit vakantie gehad heb. AS vrijdag een dagje meehelpen op de 50+beurs, zin in!
@dean; oeeh fijn, veel klusplezier, de eitijd is nooit verkeerd, haha! Ik kan zo kalm blijven omdat ik de moed heb opgegeven, de eerste maanden was ik erg gefrustreerd dat het niet lukte. Maar raar maar waar, het bied meer rust, al bijna een jaar zoveel teleurstellingen, dan word het toch wat gemakkelijker. maar heb deze ronde ook al een beetje opgegeven! Haha @mamalap; hoe is ie in scheveningen? Je treft het echt met dit heerlijke weer! @Mariska; Dat heb je helaas dan al gauw he, vakanties gaan altijd zo snel voorbij.. time flies when you have fun!! Hihi! @Anoniempje, jij houd de spanning er aardig in, kun je het allemaal nog wat trekken? Vrijdag weer echo toch?
@miloena veel afleiding aan het zoeken en merk inmiddels ook dat ik erg veel eet (emotie-eter?) verder zolang ik er niet over praat gaat het allemaal wel alleen nu net dat roze weer dan slaat de schrik weer behoorlijk toe vrijdag weer een echo dat word dan de 3e mag hopen dat er dan toch wel verandering is
Mamalap: Ja klopt,de 24! En dames : Zou maandag beginnen,maar het systeem ligt eruit en hij kan me niet aanmelden als nieuwe medewerker dus duurt nog ff.. Anoniempje : Hoe gaat het? En dit is het nieuwe forum?
@woman dat is balen maar je kan nog wel even van het lekkere weer genieten nu hier gister roze verlies gehad dus gelijk natuurlijk weer in de stress gelukkig is het wel daarbij gebleven ik denk dat dit inderdaad het nieuwe forum word
@anoniempje : ik hoop het voor je dat er wat duidelijkheid komt vrijdag. Linksom of rechtsom dit is ook niks die onzekerheid. @Mariska : haha maar goed dat je vrijstaand huis hebt dan wanneer mochten jullie nou terug? @Miloena : ik snap het hoor die zelf bescherming. Maar je weet maar nooit. @woman: hehe en wel uitzicht wanneer het systeem weer werkt? @Hier : temperatuur gaat weer lekker op en neer. Nog geen vruchtbaar slijm in velden of wegen te bekennen. Heb er dus een hard hoofd in dat er een eisprong komt. Vakantie is heerlijk hier in Zandvoort. We hebben ongelooflijk veel mazzel met het weer.
Mamalap : Met geluk vandaag,anders volgende week! Anoniempje : Ah,dat is niet zo mooi..voel je je ook anders dan?
@mamalap ja ik hoop het al denk ik dat het nog steeds niet verandert zal zijn @woman nee voel me niet anders ofzo het is gelukkig wel gestopt weer moet me alleen door de dagen heen slepen nu word langzaam wel zwaar zolang ik er niet over praat gaat het wel maar als mensen me in me gezicht vragen hoe het ermee gaat dan komen de tranen zaterdag was dat al met me schoonmoeder toen ze het vroeg zondag met vl er nog over gehad verder probeer ik het een beetje te vermijden
vrijdag 10 uur kon helaas niet iets later me ma moet dus erg vroeg uit bed moet eerst half uur hierheen komen rijden en dan nog een half uur naar het ziekenhuis maar volgens mij heeft ze dat wel over ervoor op het moment
@Anoniempje; fijn dat je lekker in de ochtend de echo hebt, hoef je ook niet de hele dag tegen de echo aan te hikken! Dan heb je in ieder geval meer zekerheid! @mamalap; nog lekker genieten meid! Woman; dat is balen, heb je zinn om van start te gaan en heb je dat weer!! Maar hopen dat her systeem gauw word opgelost @hier: ik begin me in te denken dat ik zwanger ben, krijg erg last van mn borsten(donkere tepels, erg gevoelig, erg stijf de hele dag door, zeer pijnlijk....) sprry voor het praat, veel plassen.. toch denk ik raak en toch niet raak. Ga morgen ochtend testen.. dit keer krijg ik toch nog een sprankje hoop.. hoop dat dat beloond mag worden.
Anoniempje : Dat is wel beter Miloena : Ja idd..maar mag vandaag beginnen om 1 uur! Ben benieuwd ..hihi
Veel plezier vanmiddag woman! En miloena; spannend!!! Ik ben benieuwd morgen! Gisteren is ons neefje geboren, knappe knul met een gaaf huidje
@woman : veel plezier en succes vanmiddag. Wij horen wel hoe het was @Miloena :Ohhh dus toch een beetje spannend! En ik dacht dat je hoop had opgegeven deze rond, ik wacht in spanning met je mee.
Voor mij een enorme tegenvaller, vanochtend stond ik kronkelend van de buikpijn met een rode broek aan het werk........ en de test wat uiteraard negatief, verassend.. Mariska gefeliciteerd!! Woman, hoe was je eerste werkdagje?