Zoals de titel al zegt, op naar TP zeven sinds begin 2014. Zat gister zom aar eens te tellen. Toen dacht ik, nummer 7 alweer. Toch al een best rijtje zonder een definitieve plakker. Zijn er meer meiden die best veel tp's nodig hebben voordat het slaagde? Ben nog positief hoor. We hebben nu nog 3 rietjes in de vriezer. Er zitten er vijf in. Maar toch viel die wederom weer wat zwaar. Nu weer even flink balen en hup volgende week vrijdag weer de eerste FM voor een nieuwe ronde. Was het maar andersom geweest, de eerste moeilijker en de tweede watmakkelijker. Maar ja daar hebben we helaas geen invloed op.
Wij ook onderweg naar de 7e TP , hoor straks of ik plek heb in t VU..en dan zou woensdag tp zijn. Laatste rietje met 2 stuks. Hopelijk ontdooien ze goed. Alleen voor ons zitten als t niet goed ontdooid of mislukt de 3 icsi pogingen er op. Daarna gaan we het zelf betaalde traject in..... Helaas.. Wel 3x even zwanger geweest maar 3x mis, bloed onderzoek en hystereoscopie gehad, alles perfect. Nu aan de bloed verdunners sinds dec en extra pregnyl 5x . Hoop op ons laatste rietje.. Ik blijf ondanks alles ook zeer positief, anders komen we er niet denk ik, artsen hebben er ook volle vertrouwen in. Dat helpt ook. Hoop dat t raak is deze keer voor jullie!
Hoi! Ik ga volgende maand voor tp 6. Tot nu toe nog geen enkele innesteling gehad helaas. Ik probeer t maar te vergelijken met een 'normaal' vruchtbaar stel dat 6 maanden 'bezig' is. Dat stelt me weer wat gerust. Maar t wachten duurt al met al wel erg lang. Succes!
Terugplaatsing nummer 7 is ook hier bijna in zicht pffff heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen meer in.... Nog nooit een goed positieve zwangerschapstest in handen gehad dus waarom nu wel?? Ben aan het twijfelen geslagen of mijn eitjes wel goed zijn omdat het steeds mis gaat bij het innestelen. Rot dat het niet te ontdekken is of het aan het embryo ligt of dat er iets in mijn baarmoeder aan de hand is. Alle onderzoeken die ik gehad heb zijn allemaal goed.... Het zaad wat er is is ook goed alleen de volume is te weinig... zucht zondag voor een echo en dan weet ik weer meer wanneer de tp is.
Jeetje Annemar dat is zeker begrijpelijk dat je onzeker word hiervan. Je gaat alles in twijfel trekken. Maar zoals je al zegt ken je idd niet veel invloed uitoefenen op bepaalde dingen. Ik hoop voor je dat een van de komende tp's je wens zal invullen. Probeer hoe moeilijk ook positief er in te blijven staan. Op die manier sla je je er het beste doorheen. Tenminste dat is mijn ervaring. Ik heb vrijdag weer een fm om te kijken of de tp weer gepland kan worden. De andere meiden ook, het is allemaal niet niks he. Als je er ff klaar mee bent gun jezelf dan de tijd even bij te trekken. Houd moed. Kan niet zeggen dat het goed komt, want dat weet niemand. Maar zoals ik al zei, blijf erin geloven en positief blijven. Is makkelijk om te typen maar moeilijk om te doen. Hier rommelt ook regelmatig de gedachte zullen we stoppen. Maar zover zijn we nog niet. Succes meiden
Onze laatste 2 embryo's zijn niet goed ontdooid vandaag.. Teleurgesteld..dus de 7e tp zal een verse worden , we gaan binnenkort praten wanneer we onze zelf betaalde poging gaan doen
aaaah tess dat komt ff hard aan. dat verwacht je toch niet dat ze allebei niet goed ontdooien veel sterkte
Zeker hard, ben ontzettend verdrietig.. Maar helaas.. Wel 3x zwanger geweest dus weet dat het kan.. Heb er nog steeds vertrouwen in en de artsen ook... Gelukkig.. Mag door gaan met bloedverdunner en hystereoscopie had ik al gehad, ook prima. Hoop zo op dat wonder in de 4e poging...... Helaas is zelf betalen wel zoooo duur maar ja
Jeetje Tess wat klote zeg, sorry voor me woordgebruik. Jeetje, je hoopt toch dat dit hem dan nog gaat worden. Nu ff pas op de plaats en dan kijken wanneer verder. Vind het super knap dat je de kracht houd door te gaan. Digi knuff...
Wij hebben hier een soortgelijk verhaal. Vandaag bloed moeten prikken om te weten dat tp 9 ook mislukt is. Wij hebben nog 3 cryo's in de vriezer liggen en dan zijn we door onze 3 pogingen heen. Op dit moment gaan wij ons focussen op verhuizen en daarna willen wij eerst extra onderzoeken voordat we verder gaan. Na 9 mislukte terugplaatsingen waarbij we maar 1x een innesteling hebben gehad is het vertrouwen een beetje verdwenen. Wij zitten te twijfelen of we in Dusseldorf onderzoek laten doen naar immuunproblemen. Ik heb namelijk geen functionerende mild dus als leek lijkt mij dat nog een best logisch onderzoek om te doen. We willen in ieder geval een evaluatiegesprek om te kijken hoe en wat, want we gaan geen terugplaatsingen meer doen zonder dat er iets veranderd. Tess wat een enorme tegenvaller. Gelukkig heb je er nog wel alle vertrouwen in. IVF 4 gaat hem voor jou gewoon worden. Dames ik hoop dat de rest ook heel snel eindelijk eens een positieve test in handen mag hebben!!
veerlev , je hebt groot gelijk dat je eerst wat onderzoek wilt laten doen. maar ik vind het wel positief klinken dat je in ieder geval even zwanger bent geweest. dat geeft toch hoop dat het dus wel kan. hopelijk komt er iets uit de immuun onderzoek zodat je daarmee verder kan zelf heb ik nu 6 mislukte tp's uit 2 ivf pogingen. ik begin over een tijdje aan ivf 3. deze ga ik in gent doen omdat ze daar ook o.a. meer onderzoek kunnen doen. ik ben nog nooit zwanger geweest en vraag me af of mijn lichaam uberhaupt wel zwanger kan worden. veel succes met de onderzoeken en met je volgende poging
Veerlev zo te lezen aan je handtekening heeft je lichaam al aardig wat te stellen gehad de afgelopen jaren. Hoop dat meer onderzoek wat duidelijkheid kan geven. Succes met verhuizen. Ster80 logisch dat je gaat twijfelen aan je lichaam. Bij jouw hetzelfde dus, hopen dat nadere onderzoeken misschien wat duidelijkheid kunnen bieden. Hoop dat het geduld en doorzettingsvermogen snel beloond gaat worden. Hier vandaag fm voor cryo tp 7, maandag weer heen. Was al wat in wording maar nog niet goed genoeg om de tp al te plannen.
@Veerlev, ook ik denk wel eens aan een second opinion in dusseldorf of verdere behandeling. Weet je ook wat voor onderzoeken dat zijn over imuumproblemen? @Ster80, jij verwoord precies wat ik ook wel eens denk, kan mijn lichaam uberhaupt wel zwanger worden.... @ingeping, misschien gaan we wel gelijk oplopen, ik moet zondag voor de eerste fm
Ja meiden kan me voorstellen dat je die gedachtes hebt. Ik ken iemand die is na 6 jaar met IUI, IVF en uiteindelijk via prive kliniek weer IUI nu zwanger. Probeer moed te houden hoor. En dan zou zo een uitgebreider onderzoek wel bij kunnen helpen natuurlijk. Annemar dat zou grappig wezen, samen op de wachtbank!!! Succes morgen....
Ingeping en Annemar, bijna weer op het wachtbankje. Hopelijk dit keer met goed resultaat. Annemar wij zitten het zelfde te denken om een second opinium te doen in Dusseldorf. Daar kunnen ze via bloedonderzoek kijken naar het immuunsysteem. Niet een ingewikkeld onderzoek, wel duur maar als het het gewenste resultaat oplevert doen wij het met heel veel liefde en plezier. Ster80, wij halen inderdaad ook veel hoop uit de ene keer dat het wel gelukt was. Helaas was het van hele korte duur. Wij mogen altijd na 15 dagen bloedprikken in het ziekenhuis en toen was het HCG al weer 8. In het weekend waren de testen toen ook veel dikker. Het is dus al voor de 4 weken mis gegaan en bij 5 weken ben ik uiteindelijk gaan menstrueren. Ik riep altijd dat ik zo graag twee streepjes op een test wilde. Nou die heb ik gehad . Had alleen toen niet bedacht dat dit niet het resultaat zou opleveren die ik daarbij voor ogen had .
Wat kan er eventueel voor uitslag van komen dan met zo een immuum test? Ken het niet. Bij welke ziekenhuizen lopen jullie nu voor de mmm? Ik bij zkh hier in de buurt in samenwerking met het VU.
Het zou kunnen dat je lichaam de embryo steeds afstoot door een te sterk immuunsysteem zoals ik het begrepen had. Dit kan dan met behulp van prednison verholpen worden. Ik ben onder behandeling bij het Elisabeth zkh in Tilburg. Bij ons in de buurt en zij doen alles. Ook erg tevreden over het ziekenhuis alleen mogen ze in NL gewoon minder doen.