Aha op die manier. Ja jammer is dat dat ze in NL toch minder ver onderzoeken dan eventueel nodig kan zijn. Weet je al zeker of jullie naar Dusseldorf gaan uitwijken? En wat zitten daar dan voor gevolgen aan kwa vergoedingen enzo? Wel fijn dat je tevreden bent met je zkh nu. Is toch lekker, je hoort weleens anders!!
Wij willen eerst een evaluatiegesprek met onze eigen fertiliteitenarts en aan hem vragen hoe hij er tegenaan kijkt als wij onderzoek laten doen in Dusseldorf. Het zal dan allemaal eigen kosten worden tenzij wij gaan wisselen van zorgverzekering misschien maar dan moeten we weer lang wachten en de kans dat een zorgverzekering mij accepteert met mijn geschiedenis is klein. Nu hebben wij spaargeld bij het kopen van ons huis achter gehouden voor een eventuele 4e IVF of onderzoeken dus als we het zelf moeten betalen is dat haalbaar.
Vanochtend mijn eerste fm gehad en baarmoederslijmvlies was al 8 mm maar mijn follikel was nog maar 14 mm dus loopt achter in vergelijking met de vorige keren toen was deze al op dag 10, 18 a 19 mm. Nu dinsdag weer komen. Denk zelf dat ie dan al wel 19 mm is. @Ingeping, denk dat ik nu alsnog wat verder op je achter ga lopen @Veerlev, ik blijf je in de gaten houden met je vorderingen qua second opinion ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.
Veerlev dat hebben jullie dan al goed vooruit gekeken kwa geld. Was daar een reden voor dat je bang was om vierde IVF te moeten doen? Of gewoon uit voorzorg? Bewogen tijden zo he. Annemar bij mij wisseld het ook best wel hoor wanneer ik een goeie fm heb. Heb weleens op dag 10 gehad maar nu was die ook 12 mm afgelopen vrijdag. Morgen weer heen en dan zal hij wel goed zijn. Groeien gemiddeld 2mm per dag. Dus we kunnen evengoed nog aardig gelijk op gaan lopen hoor 😉
Gister goeie fm gehad, vanmiddag bellen of het VU plek voor me heeft. Zo ja maandag de tp bij goeie ontdooiing. Ben benieuwd hoe jouw fm is vandaag Annemar.
Zelfde protocol hebben we dus, zo stom dat afwachten op plekje.. Ik hoop het!! Tot nu plek gehad maar ook een we weten het niet en bellen op de dag zelf , pfff.. Wij zitten in Almere met het VU
Ik had vorige keer ivm koningsdag ook pas op dag van tp of het ook daadwerkelijk ontdooid was voor ons. Dat was echt niet leuk. En nu is het toch omdat je via via bij VU zit dat de rechtstreekse patienten toch beetje voorrang hebben. Mag niet maar gebeurd wel. Tot nu toe mochten we altijd mee in de rondes die we gedaan hebben. Maar ja denk dan wel, eens moet de eerste keer zijn dat je niet mee kan. Hoe is het nu met jouw Tess??
Nee dat is zeker niet leuk, vooral omdat je zo bezig bent met je ei en echo's enz.. Maar bij ons ontdooide er 2 aparte cryo's en die 2 samen ook niet goed , bizar.... Nooit verwacht . Het gaat wel, wachten is lastig maar misschien even goed tot na onze vakantie eind aug.. Sowieso volgende week gesprek (vrijdag) over de 4e poging. Laat ff weten of je plek hebt!!
@ingeping, ik blijf net achter je aan lopen denk ik hahahaha Mijn follikel doet het rustig aan dit keer en was krap aan 16 mm bms was al 12 mm! Erg blij mee. Morgen weer heen want we willen em ook niet missen natuurlijk. Maar ik begrijp dat je pas maandag een eventuele tp hebt? Als bij mij de follikel 18 mm is moet ik pregnyl zetten en dan tellen ze er 5 dagen bij op voor de tp. Met 3 dagen is het embryo ingevroren en na het prikken tellen ze 2 dagen erbij op voor de eisprong. Dus zou nog kunnen dat we op de zelfde dag een tp krijgen bedenk ik me nu. Maar wat onzeker voor je dat je niet zeker weet of er een plekje is dan. Vind het ook wel een beetje vreemd dat je dan voor niks steeds naar het ziekenhuis moest en er voor niks dan echo's zijn gemaakt. Dat kost toch ook geld en tijd voor het ziekenhuis? Maar goed spannend iig. Heb jij nog 1 0f 2 cryo's? Ik heb alvast aangegeven dat ik graag een evaluatie gesprek wil als deze poging mislukt. Dan hebben we nog 1 cryo dus benieuwd hoe dan verder en hoe ze er tegenover staan dat niks in nestelt en of er nog meer andere onderzoeken zijn die bij mij gedaan kunnen worden.
Wij hebben nog drie rietjes nu. Vandaag gebeld of VU plek had. Nou niet dus aangezien het Pinkster is. Nu morgen weer heen voor fm, hopelijk zit me ei er nog en kan ik op dinsdag voor een tp. Heb sinds etenstijd wel wat eipijn, maar hoop dat ie nog even wacht met springen tot de echo morgenochtend 8:50. En ja anders houd het op deze ronde. Wij hebben trouwens 6 dagen na pregnyll spuiten de tp. Je ei is onderweg dus. Nou geeft niet langzaam, als die maar komt he. Kom maar op met dat ei van he 😉 Tess gelukkig gaat het wel. Ja wachten word wel een nieuwe " hobby " he als je in dit traject zit. Rustig aan.
Dat meen je niet Ingeping pffff ik duim voor je dat je eitje morgen nog op z'n plekkie zit! Heb je al pregnyl gespoten dan?
@Ingeping hoe was de echo? Hoop zo voor je dat ie er nog zat je eitje.... Hier ook weer echo gehad en mijn eitje had een speedy conzalis sprong. Gister was mijn follikel nog 16 mm, vandaag 20 mm! Hoef geen pregnyl te spuiten vanavond en heb mij tp aanstaande maandag. Nu hopen dat het embryo goed ontdooit. Krijg s'ochtends een telefoontje hoe laat de tp is als het embryo goed ontdooit is.
Hey Annemar wat super zeg!! Hier vandaag ook een ei van 19mm, maar ja maandag is geen plek dus de boel is afgeblazen. Volgende maand weer. Heb me eisprong vanmiddag gevoeld. Ga door de grond me laatste twee keer als ik me eisprong heb.
Ach wat jammer zeg... Maar springt jou eitje dan wel ?? Op tijd voor tp , ik snap dat eerlijk gezegd niet, soms springt ie uit zich zelf pas op 23/24 mm en zou ik met tp in de war komen?? Daarom juist altijd zekerheid met pregnyl.. Maar goed dat is dan mijn ervaring..
@Ingeping wat jammer zeg..... Blijf het vreemd vinden van het ziekenhuis. Alleen vertelde mijn arts gister mij nog dat een eitje pas springt als de follikel 22 mm is maar er zouden altijd uitzonderingen kunnen zijn natuurlijk. Ik voel juist heel duidelijk de follikel groeien niet echt dat het eitje springt. Dat deze gesprongen is verneem ik dus aan dat ik geen groei pijn meer voel.
Hier ook altijd gebruik van Pregnyl hoor. Maar doordat ze maandag geen plek hadden werd het een dag verschoven. Maar me bloed gaf al lh piek aan dus me eisprong was al in gang. En dan kun je niet nog eens pregnyll gaan spuiten die het op moet wekken. Dat werkt dan niet echt met elkaar maar juist langs elkaar. En ja de theorie is leuk van je ei springt bij zoveel mm, maar geen een lichaam werkt volgens de theorie he 😉 Aan de pijn die ik vanmiddag had was duidelijk me eisprong te halen, het is nu weg. En het zkh zei het ook al. Ook naar aanleiding van me bloeduitslag.
klopt ik mag nu ook geen pregnyl spuiten vanwege mijn bloedwaardes en idd er zijn uitzonderingen op de regel wat betreft het springen van het eitje. Vervelend dat je er zo'n last van hebt, moet zeggen dat het bij mij ook een stuk gevoeliger is geworden de afgelopen maanden. Sterkte met deze teleurstelling....
Komt goed. Jij hebt de mazzel dat ze plek voor je hebben voor tp. Als ze voor mij plek hadden gehad maandag was het misschien ook wel zonder pregnyll door gegaan zijn. Maar helaas. Op naar volgende maand. Voor je het weet is het zo ver.