Als het sowieso een nachtrit wordt zou ik hier ook voor kiezen ja. Wel knap als je dat broekje nog aan krijgt als ze gaat slapen. Die van ons die vallen van vermoeidheid gewoon om Laat je ons weten hoe het gegaan is verder? En nog een fijne vakantie natuurlijk
Hier hebben we van de winter toen dochter 3 maanden zindelijk was zonder luier gedaan; we hebben toen wel overdag gereden. Als ze overdag slaapt, plast ze ook eigenlijk nooit.
Ja ik heb gewoon de achterbank in de gaten gehouden en ze ging al snel slapen, dus bij het eerste tankstation gestopt en haar maar even een broekje aangedaan. Toch blij dat ik het heb gedaan, zeker omdat ik zag bij het uitdoen dat het broekje ook gebruikt is door haar hahaha. Ze vindt het zelf gelukkig niet erg en snapt ook waarom ze nu langer een broekje aan moet dan normaal. Nogmaals dank voor de reacties en wij genieten nog even van de vakantie
Ah nu snap ik het; die van jou slaapt kennelijk gewoon verder zodra je dr wakker maakt om een luier aan te doen Wakker is wakker bij die van mij Ik vroeg me dus al af hoe je dat deed Fijn dat het allemaal is gelukt. Genietse vd vakantie.
Totdat je in een (langzaam rijdende) file komt en zoon van 3 heel nodig moet en de autostoel onderplast. Echt heel fijn als je nog 3,5 uur moet rijden met die urinegeur En het eerste wat je op de plaats van bestemming moet doen een autostoel schoonmaken is.. Hij is al driekwart jaar goed zindelijk. Ik zou zeker een matje in de stoel doen of een luierbroekje.
Eerlijk echt dus helemaal nog niet gehad ook niet met files etc. Maar wij stoppen ook elke 2 uur en dan plast ze ook keurig. Volgens mij rijden veel mensen hier ook langer door.
Dit hebben wij ook gedaan. Gewoon uitgelegd. En ze is netjes steeds naar de wc gegaan onderweg zonder ongelukjes. Ging supergoed! Uiteindelijk was het dus niet nodig...