anoniem onderwerp

Discussie in 'Over deze site' gestart door angel86, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    Het zou fijn zijn als je hier anoniem eens topic kunt openen want di vooroordelen die je vaak hier krijgt is niet leuk zitte hier egt katten koppen tussen

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Maar... we zijn hier toch allemaal anoniem? Of heet je echt Angel?. ;)

Nee ff serieus, wat zou je daar precies mee opschieten dan?

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Sja - dat weet je als je je hier aanmeldt. Simpel opgelost, gewoon het topic niet openen dus.

4. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik snap best wat angel bedoeld.

Wellicht wil je niet altijd je Nickname gebruiken voor ieder onderwerp en kun je dan kiezen om het vanuit een anonieme gebruikersprofiel te doen.

Wellicht kun je een tweede account aanmaken als je er belang bij hebt angel.

En hou er rekening mee...daar gaan de kattenkoppen niet van weg. Ook daar zul je ze in reacties tegenkomen

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja precies, dat bedoel ik ook. Ik reageer niet anders op een "angel86" dan op een "anoniempje" ofzo. Het gaat toch om de inhoud van het topic?
    Nu ik er over nadenk... ik lees de namen vaak niet eens. :)

Maar nu ben ik ook helemaal geen kattekop dus dat scheelt. :p

6. Islah

Islah Niet meer actief

Als jij een topic opent over iets weet natuurlijk iedereen wie Angel86 is...

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Beste angel86,

We kunnen ons voorstellen dat het wellicht handig is op sommige momenten. In het begin kon je ook meerdere accounts aanmaken op 1 IP adres. Helaas werd daar misbruik van gemaakt waardoor we hebben moeten besluiten maar 1 account per persoon (IP adres) toe te staan.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

8. megacarls

megacarls Niet meer actief

Ik denk, ook al is het anoniem, dat TS er geen zin in heeft dat elke keer als ze dan in het vervolg nog een topic opent dit weleens aangehaald kan worden. De toon die tegen 'anoniempje' aangeslagen wordt wordt daarmee niet tegen angel86 aangeslagen.
    Natuurlijk wordt er niet anders gereageerd maar ik snap wel dat het fijn kan zijn om het niet te linken aan je eigen account.
    Of wellicht omdat er bekenden meelezen die weten dat je angel86 bent.

Deel Deze Pagina