Wat voor soort thee drink jij het liefst? Ik ben gek op kruiden thee, vooral sterrenmunt vind ik heerlijk
Aardbeienthee, kaneelthee, en ik ben nog steeds aan het uitzoeken wat ik nog meer heel lekker vind. Koop steeds weer wat anders voor de theedoos.
Mijn schoonmoeder zet hele lekkere thee met verse kardemom of kaneel, citroengras, gember, allemaal verse ingrediënten! Echt super lekker! Thuis maak ik meestal simpele groene thee uit een zakje of munt met water.
Winterglow, bosvruchten, tropische vruchten en mango is favoriet. Maar wel van pickwick en niet van huismerken.
Brandnetelthee Kamillethee Rozenbottelthee Witte thee verschillende smaken Groene thee verschillende smaken Rooibosthee Ik ben gek op thee
We proberen toch wel veel verschillende soorten thee voornamelijk van de pelikaan.Zooo lekker maar we hebben ook van simon levelt. favoriete smaken zijn toch wel kaneel, aarbei/kers (groene thee) Ik wissel nu af met indian chai (simon levelt), caramel (simon levelt)
Van de aldi: rooibos mango chai en groene thee met cranberry. Vind de groene thee met cranberry van pickwick e.d. veel minder lekker. Vroeger was ik dol op mango thee van pickwick, met suiker/zoetje en melk. Maar drink al jaren geen zwarte thee meer en vind het vaak te sterk (al maakt de melk het minder sterk)
Ik drink brandnetel of groene thee. Momenteel ben ik helemaal aan de groene thee met munt en basilicum van Zonnatura. Echt zooooo lekker. Sterremunt vind ik ook lekker. In de ochtend trouwens de Goedemorgen van Zonnatura en in de avond de GoedeNacht.
Rooibos is hier favoriet, als het op mijn werk op is kan ik daar echt chagrijnig van worden heb ik vorige week gemerkt.....