Ik weet niet zo goed waar ik hiermee terecht moet, maar sinds een paar dagen werken de emailnotificaties niet meer, en ook mijn afbeelding wordt niet meer weergegeven? Dit terwijl in mijn profiel alles in orde lijkt... Help?
Email notificatie doet het gewoon hoor. Wellicht komen ze binnen in je spam folder? Ook je profielafbeelding staat er gewoon. Wellicht moet je 'm nog als avatar opgeven? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Wat gek, want ik krijg em niet te zien! En helaas, mailtjes staan ook niet in mijn spamfolder...snap er niks van!
Voor de zekerheid je abonnementen even gereset. Als je nu een abonnement zou nemen bijvoorbeeld op dit onderwerp dan kunnen we het controleren. Tevens een print screen van je profielafbeelding. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Heb je ook al via gebruikersintselingen -> bij instellingen en opties opnieuw je avatar geupload? Ik zie namelijk inderdaad wel je profielafbeelding, maar niet je avatar, wellicht dat opnieuw uploaden in je gebruikersinstellingen wil helpen? Mooi dat de mailtjes inmiddels weer lijken te werken .
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar alles werkt weer. Top! Thnx ook voor het meekijken allemaal, lief Topic mag op slot!