Nou hier even het verhaal, hopelijk wil er iemend even een adviesje geven. Het begin zo'n 2 weken geleden. Tygo begon moeilijker te drinken dwz. trekken met beentjes/kreunen/fles uit de mond slaan/fles in de mond duwen. Hij was wel hongerig en zijn flessen gingen wel (met moeite leeg) Maar de laatste week is het echt drama bij sommige flessen, en laat nu ook geregeld 60ml van de 200ml staan. Gister een enorme diarree luier, en ook op het KDV is het ze daar opgevallen dat zijn buikje tijdens de voeding hard wordt. Dit zagen wij van de week zelf ook al. Nu ben ik zelf ook niet lekker, misselijk en diarree (bah) Tygo is verder wel vrolijk en slaapt wel gewoon goed. Hij krijgt nu zo'n 700/800ml aan voeding binnen.... Wat zeggen jullie?? HA bellen morgen, of het toch nog even aankijken? Groetjes
Ik zou zelf bij twijfel altijd de HA bellen, beter een keer te vaak dan te weinig bellen.. Hopelijk gaat het snel beter..
ja ik zeg ook bij twijfel, doen! er gaat een nare buikgriep rond, wij hebben hem ook allemaal gehad hier.