Die ergernis bestaat mi al veel langer ! En zijn ook al redelijk wat topics geweest in de tijd dat ik hier rondzwerf of mensen het aub goed zouden willen plaatsen ! En het is niet zo dat ik er wakker van lig hoor haha!
ik vind het ook storend, want door bijvoorbeeld "voedingsvragen" in "baby/dreumes" verdwijnen er daar onderwerpen naar de 2e of 3e pagina terwijl dat nog niet had gehoeven.
Niet doen hoor! Via pb is zo'n topic veel lastiger te wijzigen dan via de meldknop (ander systeem). Gewoon melden via die knop dan, als je het meldt. Dubbele meldingen komen bij elkaar binnen, is dus niet zo erg. Gebeurd vaker (zijn er meer die melden ).
Dat dacht ik dus al ! Daarom doe ik het ook niet ! En idd gelukkig zijn er meer die melden zeg, haha! Gelukkig in ieder geval dat ze bij elkaar binnen komen !
Het is wat (ik meen Kwebbel) al zei: Het is niet voor niks goed onderverdeeld. Gebruik deze verdeling dan ook goed. Een foutje kan, als je nieuw bent: geen man overboord! We vinden het echt niet erg om eens een topic te verplaatsen maar soms kom je na een dag werken thuis, log je hier in (gaat trouwen vol automatisch ) en dan kan je eerst een hele lading topics verplaatsen....dat is irritant ja!
Ja, ik vind het vervelend. Het is duidelijk genoeg, en ik vind het topic hier al zo ontzettend vol! Na een dag kun je je topic alweer op pagina 2 of 3 zoeken! Liever dus zoveel mogelijk in andere aparte topics.
Vind het echt heel irritant ,juist omdat het lijkt het dagelijks gebeurd bij het voedings gedeelte zie ik eigelijk ook alleen maar Baby vragen en dreumes
Ik erger me trouwens wel een zoekgeraakte topics! Op een ander forum waar ik vroeger vaak kwam, stond er een verwijzing van het verplaatste topic op de oude plek naar de nieuwe. Die wel weer naar beneden verdween omdat de nieuwe reacties niet daar werden geregistreerd. Dat vond ik ideaal.
dat is het inderdaad... en ik lees niet verder dan de 1e pagina eigenlijk. Tenzij ik wat langer niet geweest ben wil ik nog weleens even terugkijken, maar anders niet.
een topic is nooit zoek.. via je eigen berichten kijken.. kom je er wel weer.. of abbo nemen als het topic interresant voor je is.
Ja dat is zo. Maar hebben jullie niet veel meer diensten op dit forum die niet nodig zijn, maar wel makkelijk? Zo kun je alles wel wegwuiven. Ik heb het als een fijne functie ervaren, dat kan toch?
tuurlijk! en ik wuif niks weg hoor ik draag alleen een oplossing aan voor je probleem. (aangezien wij liever geen verwijstopis hebben naar verwijderde of verplaatste topics)
Nee...staat straks het hele onderdeel baby en dreumes vol met verwijstopics...moet je nog 3 pagina's doorkijken