onderwerp verkeerd plaatsen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annemarie76, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

topics in de verkeerde rubriek geschreven vind ik:

1. helemaal niet erg

2. juist prettig, alles onder "1 dak"..

3. vervelend, rubrieken zijn duidelijk onderverdeeld

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik kan me er niet zo druk om maken. Ik reageer of lees toch alleen wat ik wil en als ik iets specifieks zoek dan is Google mijn vriend en wijst me de juiste weg, ook weer naar het forum. Dus ik kies voor nr. 1!

2. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik vind de rubrieken niet zo duidelijk. Als ik bijvoorbeeld advies wil over iets wat ik wil kopen voor mijn dreumes, dan moet ik naar 'zwanger zijn' en dan 'babyuitzet'. maar ik ben niet zwanger, dus vind dat ik het dan niet daarbij hoef te plaatsen :D.

Oke, dingen als 'voeding' enzo, daar zou ik wel voor naar 'voeding' gaan.

Het ligt er dus aan, de ene keer denk ik 'oeffff' en de andere keer niet :D.

3. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik kan me er niet zo heel druk om maken. Heb zelf ook wel eens getwijfelt waar ik iets het beste kon plaatsen. Kan een keer gebeuren.

Wat ik trouwens wel een beetje irritant vind zijn alle (klaag)topics over (schoon)moeders, famillie ruzies, rare buren, etc. Er gaat geen dag voorbij dat er van zulke topics geopend worden..... een "relaties" rubriek zou wat mij betreft een aanwinst zijn (of is die er al en heb ik 'm gemist :)).

4. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Vergissen is toch menselijk denk ik dan.

Janna

5. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    ja kan je volgens mij overal wel druk om maken,
    als je een bericht niet wil lezen...sla je deze toch gewoon over?
    je ziet in het onderwerp snel genoeg waar het over gaat.

ik heb gekozen voor nummer 1

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Das waar en daar gaat t ook niet over. Het gaat erom dat mensen bewust topics verkeerd neerzetten.

7. Wilde al eerder in dit topic reageren maar steeds geen tijd gehad. Werd steeds weer afgeleid.

Maar goed, ik vind het niet vervelend. Ik vind het veel vervelender dat er meerdere dezelfde soort topics geopend worden.

Bv. Er loopt al een topic over kadootjes voor kindje van 1 jaar. Word in gereageerd enz. Dag later nog een topic, Wat koop ik voor een kindje van 1 jaar. Terwijl het andere topic nog actief is.

Dit betekend niet dat ik meteen degene met dit topic aanval hoor, want zo zijn er nog veel meer, maar moest er een verzinnen.

Maar goed dit vind ik vervelender. Soms zijn er 2-3 topics actief, over hetzelfde, waarin ook iedereen weer hetzelfde in reageert. En met een beetje geluk staan ze alletwee of alledrie nog onder elkaar ook.

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Mij maakt het niet zoveel uit.
    Je kiest toch wel de onderwerpen uit die je interessant lijken.

9. Dat klopt, maar dan zie je nieuwe berichten, denk je hee leuk...

En dan blijkt het weer een soortgelijke te zijn als de vorige... Dat is jammer.

10. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Ik vind het ook irritant.
    Daarbij: Wat wij ervan vinden is niet zo heel interessant, regels zijn regels toch?

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

:D jij zegt het ;)

12. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    tja, en meestal heb ik gelijk;););)

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Soms kun je het met regels niet eens zijn, dat is dan weer het mooie van een eigen mening hebben... Heb dan ook gekozen voor optie A.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als ik een vraag heb, dan zoek ik altijd eerst voordat ik een nieuw topic start. Daarom vind ik het fijn om dingen geordend te hebben, dan weet ik waar ik kan zoeken.

BV-zaken hier plaatsen leidt trouwens te vaak tot onzinnige discussies. Daarom ook beter om die zaken allemaal op één plek te zetten, waar gelijkgestemden komen.

15. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    zo als t nu staat zijn er de meningen mooi verdeeld.. iets meer van de stemmers vind t vervlend en een kleine minderheid vind t geen ramp of zou zelfs alles wel onder 1 noemer willen schuiven..

Grappig om te zien..
    Thnx allen die gestemd hebben!

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het helemaal niet erg, maar ik vind het wel heel fijn dat alles onderverdeeld is, want als ik dus iets zoek, kijk ik in het desbetreffende forum en dan kan ik gelijk vinden wat ik zoek. Dus ik begrijp wel dat het voor de beheerders niet zo fijn is, en ik denk, als het te vaak gebeurd, voor ons ook niet meer handig is als alles door elkaar komt te staan. Maar als het dus verkeerd gepost is dan stoor ik me er niet erg aan.

17. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ach, 't maakt mij niet heel veel uit.

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahaha! Ik vind dat een heel goed idee!

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik vind het zo veel overzichtelijker ondanks de foutjes die er wel eens in sluipen.
    Alles onder 1 dak maakt het erg onhandig lezen.

Ik heb een tijd bij clubs gezeten op een forum en daar was ik gewoon een uur bezig om bij te lezen.
    Gemiddels 4 tot 6 pagina's met nieuwe topics en topics waar op gereageerd was door jezelf en anders.
    Dat was erg onoverzichtelijk en je was uren kwijt wilde je bij blijven met ieder zijn vragen, foto's en verhalen.

20. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik heb optie 1 gekozen omdat ik me er niet zo aan stoor, maar ik snap wel dat de regels er met een reden zijn.
    Mensen die topics met opzet verkeerd plaatsen vind ik belachelijk en snap ik ook niet zo goed (wist niet eens dat het gebeurde!! :))

Maar met bovenstaand idee ben ik het absoluut eens!!! :D:D
    Het is hier af en toe meer dr. Phil (of Jerry Springer) dan ZP, hihi

Liefs

Deel Deze Pagina