Wie kan mij helpen want ik snap er niks van. Ik zie bij sommige mensen in hun handtekening bijvoorbeeld de tekst "mijn weblog" staan en als je dan daarop klikt word je doorgelinkt. Ik heb nu mijn link voluit in mijn handtekening staan maar wil dit eigenlijk niet. Ik wil dan ook gewoon een tekstje hebben staan en dat je dan doorgelinkt word als je erop klikt. Snappen jullie het nog? Wie helpt mij!
Je moet dan de hyperlink gebruiken Ik zie nu trouwens dat het reclame is voor haarknipjes, dit is niet toegestaan. 1.11 Handtekening (fotos, tekst, links, banners en/of plaatjes onder je berichten) mogen niet als doel hebben het promoten van geheel of gedeeltelijk commerciële activiteiten, websites en/of homepages. Verwijzingen in je handtekening mogen alleen verwijzen naar persoonlijke websites, homepages en/of weblogs waar geen advertenties op staan.
Nou dat is bijzonder want ik heb dat dus hier al vaker gezien... Ik had dus beter mijn mond kunnen houden.
Mocht je het vaker gezien hebben, dat kan. Maar dan zal het vrijwel zeker opgevallen zijn door ons of door leden en gemeld zijn, wij hebben dit dan aangepast of aan het lid gevraagd om de link uit de handtekening te verwijderen.
Mag je hier dan nergens een link neerzetten? Of is er een speciaal hoekje voor net als het grote stemtopic ofzo. Mag het bijvoorbeeld wel bij te koop aangeboden ofzo?
Ik heb het ook al gezien dat er iemand een link in haar handtekening heeft naar haar weblog met daarop een verkoopgedeelte. Maar diegene heeft die link dus al best lang in haar handtekening staan. Zeker al 2 maanden.. Maar misschien is deze link niet opgevallen bij het beheer?