hmm ben het daar niet helemaal mee eens...net als mijn vraag over poepbroeken verschonen en ook bij openbare bv is het fijn om te horen hoe mensen met (nog) geen kinderen daar tegenaan kijken. Als het echt gaat om schema's, babyspullen enz dan snap ik dat. en ik geloof niet dat iemand die er verder niks mee van doen heeft en nog geen kinderen vaak in het bv hoekje kijkt.
Herkenbaar, hier ook een melder (al ben ik tijden veel minder aanwezig en dus melder geweest) maar soms snap ik het ook echt niet inderdaad, maar ik zal vast ook overgeslagen zijn met die mail. Meteen een puntje over het melden mocht iemand van beheer/mods dit lezen, heeft het een rede dat je 1 minuut moet wachten voor je het volgende topic kan melden? Ik heb namelijk als ik zo 5 topics zie staan die gewoon niet goed sta geen zin om 5 minuten bezig te zijn met melden en doe het dan tot ergernis van mezelf maar niet of houd het bij 2...
Ik kom vaak juist alleen in de lounge omdat ik dan ff geen zin heb in kinderverhalen en babypraat. Als ik dan de lounge open en ik zie al moederfietsen en borstvoeding...
^ Inderdaad, viel mij ook net op. Het is echt vervelend en het lijkt me een kleine moeite om als ZP-lid te letten op wat je post en waar.
Ik had laatst ook over anticonceptie in de lounge iets geplaatst, maar dat heeft totaal niks met kinderwens te maken. Wilde ervaringen etc horen van iedereen. Maar niemand kijkt in anticonceptie als ze niks met een kinderwens van doen hebben.. Maar helaas ook dat werd verplaatst, dus nu geen antwoord of ervaringen....
Het hoeft ook niet perse met kinderwens te maken te hebben, maar een vraag over de anticonceptie hoort mi gewoon in dat onderdeel thuis. En daar zijn idd minder lezers, maar daarom plaatst iedereen het dus maar in de Lounge en daar is ie niet voor bedoeld
Voorheen stond er bij de Lounge iets van" praat hier over alles wat niet met baby en zwangerschap te maken heeft" of iets in die richting. Nu staat er " voor alles wat je niet in andere categorieën kwijt kunt" of zoiets. Misschien schept dat verwarring of zo.
En weer één =\ (En het is trouwens niet dat er geen gepaste categorie is voor gestript worden, dus ik denk ook vaak gemakzucht of inderdaad het willen krijgen van reacties)
Mijn topic ging noet zozeer over de ac hoor (maar als ik alleen maar neer zet mij ha luisterd niet worden er ook vragen gesteld) mijn topic ging over het geen dat mijn ha niet naar mijn vraag luisterd. Ik heb nog zitten twijfelen dus sorry was niet de bedoeling.. Zal de volgende x eerst braaf vragen of ik mijn topic in de lounge mag plaatsen ja
Ik snap het probleem niet zo. Ik kan me voorstellen dat het voor vele niet fijn kan zijn om er mee geconfronteerd te worden, maar dat gebeurd in het dagelijks leven toch ook!? Verder vind ik juist dat het beheer het altijd goed, netjes en snel aanpakt. Onderwerpen worden gewoon verplaatst en dan is iedereen weer tevreden toch.
Maar waarom zou het beheer het snel en netjes moeten verplaatsen als je het zelf ook gewoon direct goed kunt plaatsen?
Aan de ene kant snap ik het zeker over dingen als bv en strippen. Nu heb ik een paar dagen geleden een topic geopend bij voeding over een supplement wat de kinderarts me aanraad, ik heb mijn twijfels erover en ik heb 0,0 reacties gekregen. Terwijl het me niks zou verbazen als ik de vraag in de lounge stel ik wel antwoord zou krijgen. Ik heb begrepen dat vooral sporters het middel wel gebruiken en ik kan me juist voorstellen dat de meiden die veel sporten en mogelijk het middel kennen juist niet als hun kinderen goed eten bij voeding kijken. Mag ik dan nog steeds mijn vraag niet bij de lounge stellen? Dat zou heel erg krom zijn.
Had ik idd ook met het fietszitje...uit eindelijk verplaatst,en kreeg daarna helemaal geen reacties meer Blijkbaar mag dat niet
Ben ik dan serieus de enige hier die nog NOOIT op zo'n meldingsknop heeft gedrukt vanwege plaatsen van verkeerde topics in jullie ogen?? Niet zo irriteren dames *adem in, adem uit * Bijv. dat van buonanotte over hoe de huisarts haar behandelde. Zij wilde dit kwijt en ineens staat het topic geplaatst in anticonceptie? Haar verhaal ging toch over de huisarts niet over welk anticonceptie ze moet nemen en de werking hier van?? Ook over een moederfiets. Waar in godsnaam moet je hier een topic plaatsen over een moederfiets? Is dat bij zwangerschap? Bij uitzet? Bij baby? Bij kleuter & peuter?? Hier is totaal geen duidelijkheid over! Want in mijn ogen kan het bij ze allemaal inclusief Lounge. Want in lounge mag je het wel weer over een gewone fiets hebben?? Het leven heeft geen zin om je dagelijks te ergeren. Ik snap bepaalde topics heus wel bijv. miskramen dat ze niet in lounge horen maar waar is de grens?? En wat is duidelijk?
Hahaha nee hoor! Hier ook niet. Vind het soms ook wel heel erg tricky hoor. Heb wel eens gehad dat mijn topic over kinderen in het algemeen (van elke leeftijd dus), werd verplaatst naar peuter en kleuter, omdat ik het toevallig zelf heb over mijn zoon van 2. Dat word aan de andere kant ook vervelend... Want ik vraag bewust naar reacties van verschillende leeftijden en het dan geen topic over mijn kind zelf, maar gebruik heb (zoals ik ook van andere vraag) als voorbeeld. En ja, ik heb mij ook wel eens schuldig gemaakt aan een misplaatst lounge onderwerp. Puur omdat ik dan echt snel een reactie nodig had, wat in de subtopics niet echt gebeurd. Ik ben mij er dan ook bewust dat hij verplaatst gaat worden, maar vaak heb ik dan al het antwoord wat ik zoek. Mensen met oudere kinderen weten vaak ook waar ik het over heb, misschien zelfs nog beter.
Dat is om te voorkomen dat spammers of gebruikers de server van het forum op die manier kunnen overbelasten.
Je kunt toch niet voorkomen dat een onderwerp ergens "verkeerd" geplaatst wordt. Gewoon er jezelf niet te druk over maken, en erover heen lezen. Ten slotte blijft het een zwangerschapsforum.
haha ik dacht hetzelfde...volgens mij moet je echt een hobby gaan zoeken als je gewoon steeds topics aan het melden bent die verkeerd staan.