Onderwerpen in de lounge

Discussie in 'Over deze site' gestart door Logan, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Omdat het in het topic ontopic moet blijven doe ik het zo.. De lounge is voor alles wat níét met baby's, kinderen, zwanger zijn en worden te maken heeft. Het topic van moederwaardigsheidscomplex is dat dan toch wel?
    Ik vind dat hier niet eerlijk in gehandeld word. Regels zijn regels toch? Waarom nu dan ineens niet?

2. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Vraag ik me ook af.... :(

3. soeee

soeee Niet meer actief

Eens. Wordt hier met 2 maten gemeten en vind dat dat niet kan. Dat topic kan kwetsend zijn voor dames die zoooo hunkeren naar een kindje. Heb ook geen idee waarom hij niet verplaatst wordt. Ligt er maar net aan wie het vraagt zeker..

4. KimK

KimK Niet meer actief

Dit dus! Ben zelf wel mama maar kan me héél goed voorstellen dat dit kwetsend is....

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Inderdaad.. het is echt een confronterend klotetopic. Ja, dingen met kinderen zal je altijd wel hebben op een zwangerschapsforum, maar de realiteit is nu eenmaal dat het niet bij iedereen even goed wil lukken en daar kan best wat rekening mee gehouden worden.

Maar goed, meten met twee maten is inderdaad niets nieuws hier. Kansloze bende.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Er staat hier net onder een topic met dezelfde strekking. Graag daar aansluiten.

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik ook... Ik lees topics vaak vanuit twee oogpunten, en dan is een topic zoals deze best pijnlijk in de Lounge.

Deel Deze Pagina