ik heb al eens geopperd om de lounge en mama lounge onder elkaar te zetten maar er werd niet op gereageerd het is net als met vakantie en vrije tijd sinds die onder het subb categorie algemeen zit word ie veel meer bezocht maar dat heeft ook lang geduurd
Lijkt mij idd handig. En echt veel minder subfora. Dat verzorging en veiligheid kan echt onderverdeeld worden in baby/dreumes peuter/kleuter enz. En zo zijn er meer van die onnodige hoekjes.
Dit is zeker waar. Weet ook niet zo snel hoe dat met het nieuwe forum was. Het hele aparte blok veiligheid kan weg, en zeker een stuk of 10 subfora.
Ja precies dit! Er zijn ook voor mensen die wel kinderen hebben dingen die pijnlijk zijn. Zo vind ik de schoonmoederverhalen wel eens pijnlijk omdat mijn schoonmoeder al dik tien jaar niet meer leeft. En al die honden- en kattenverhalen komen ook wel eens mijn keel uit, omdat ik nou eenmaal geen fan van die beesten ben. Maar om nou élk onderwerpje dat ook zijdelings met kinderen te maken heeft steeds dwingend te willen verplaatsen, vind ik wel een beetje jammer. Zeker omdat de mama-lounge niet half zo bekeken wordt als deze, waardoor je bij adviesvragen niet half zoveel respons krijgt als hier.
En dat van die uitzet vind ik ook. Een vraag over boxen en kinderwagens kan bij baby en dreumes. Buggy's en fietsjes bij peuter/kleuter enz
Inderdaad. Gezondheid onder het blok 'zwanger zijn' kan ook gewoon onder zwangerschap. Weer aan het werk, verzorging en jonge moeders onder het blok 'na de geboorte' kan wat mij betreft ook weg. En zo nog een paar