Bultjes

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Jubbos, Jul 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Mijn zoon had een paar weken terug een aantal rode plekken/bultjes op zijn gezicht, ik dacht iets van waterpokken in het begin maar er kwamen geen blaasjes.
    Nu heeft hij er weer sinds gisteren een stuk of 8 op zijn gezicht en oren. Verder niet op zijn lijfje.

Heb een foto van zijn wang, iemand een idee wat het zou kunnen zijn? View attachment 165011

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    muggebulten?

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    lijkt idd op muggebulten

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ok ik voel me wel lichtelijk dom dat ik dit topic heb geopend ;), vind het zelf niet op muggenbulten lijken namelijk. Ze zijn echt kleiner en wat donkerrood. Nouja de stand is nu 2-0, zal nog wat reacties afwachten

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Waarom zou je dom zijn als het wel muggebulte zijn? Joh..iedere moeder schrikt van ineens zoveel bulten!
    maar de muggen zijn rijkelijk aanwezig momenteel en aangezien je schrijft dat het alleen op zijn gezichtje en oren zit leek dat me de meest logische verklaring.

Maar ik kan het natuurlijk altijd mis hebben hoor!

6. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ik vind het niet lijken op muggebulten, althans die zijn ( bij mij) vaak wel wat groter, minder vurig rood en met een schijf eronder!
    Dit lijken meer op beginnende blaasjes en zo zagen de waterpokkken van mn zoontje er in het begin stadium ook uit!

7. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

Oct 8, 2009
    641
    0
    0
    warmtebultjes??

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@druif78; maar hij had een paar weken terug ook al, ze kunnen toch geen 2x waterpokken krijgen?

Warmtebultjes zien er bij hem anders uit, en zitten ook vaak op zijn romp.
    Zag vanavond ook 1 plekje op zijn pols, dus misschien toch wel de waterpokken.
    Hij zit er verder niet aan, dus hij heeft geen last van.

9. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Vlgs mij kunnen ze wel 2x de waterpokken krijgen, maar zo kort op elkaar lijkt me ook een beetje raar? Toch zag het er toen bij mn zoontje ook zo uit. Eerst op zn gezicht, later op zn beentjes en romp.
    ook hij had er niet zichtbaar last/ jeuk van...
    Bultjes zagen er ook zo uit en werden later wat groter met een vochtblaasje erop.

Warmte bultjes zijn hier althans niet rood....

Heb je al gegoogled op afbeeldingen van waterpokken of je er iets van herkent?

Share This Page