Hoi, Zijn er hier ook Onderwijsassistenten aanwezig? Ik ben zelf Onderwijsassistent maar heb alleen geen werk... Een half jaar heb ik op een basisschool kunnen werken en ben toen i.v.m. bezuinigingen 'ontslagen'. Daarna maar invalwerk gedaan op een kinderdagverblijf en op het moment heb ik me als gastouder aangemeld bij een gastouderbureau. Het probleem is dat er zo moeilijk werk te vinden is in het onderwijs... en ik zou zooooo graag weer als Onderwijsassistent willen werken... Hebben jullie wel een leuke baan kunnen vinden? Ik hoor graag jullie verhalen Groetjes
Ja dat lijkt me ook wel leuk, alleen ook weinig werk in te vinden. Maar k wil toch liever werken als onderwijsassistent. Dankzij de bezuinigingen weinig kans...
YES!! 2 scholen hebben me gebeld dat ik invalwerk kan gaan doen! Invalwerk is natuurlijk niet ideaal maar het is in ieder geval iets... Ben er wel blij mee in ieder geval Nu nog op gesprek en dan weet ik meer...
Ik ben onderwijsassistente, ik werk 2,5 dag op een school met twee locaties. Voor ik mijn dochter kreeg (4 jaar geleden) werkte ik 4 dagen. Ik werk er al, wel een jaar of 15.... Toen waren de tijden beter..... Ik kan me voorstellen dat je graag weer als onderwijsassistente aan het werk wilt, het is echt het leukste werk van de wereld.....