Hoi hoi, Mijn dochtertje mag binnenkort trakteren. Nu had ik het idee om een zakje te vullen met van die gekleurde gepofte rijst een een uitdeel boekje van lillifee. Maar waar ze gaat uitdelen zitten kinderen van 4 tot 8 jaar. Vind een 8 jarige zo'n mini boekje van lillifee nog leuk?
Nee dat denk ik niet. Zit nog niet zo in die leeftijd, maar mijn nichtje van 6 vind prinsessen en feeën al minder interessant.
Ik twijfel. Mijn dochter wordt bijna 6 en zij zou het geweldig vinden. Mijn nichtje van 11 ook! Maar ik ken ook genoeg meisjes van ongeveer 8 jaar die dat niet leuk zullen vinden. Dat ligt gewoon aan het soort meisje. Heb je een alternatief?
Alternatief is zakjes chips ofzo? Het zijn meisjes waarmee ze turnt dus volgens mij wel echt meisjes meisjes zeg maar... denk ik......
Nee, zou ik niet doen. Heb een dochter die in juni 8 wordt, maar die zie ik geen boekjes van lillyfee meer uitdelen. Zou het gewoon bij zakje chips houden.
Een meisje dat 5 wordt.. Daarentegen wel. En je deelt toch iets uit wat de jarige leuk vind lijkt me. En iets zoeken dat leuk is voor 4-jarigen EN 8-jarigen lijkt me welhaast onmogelijk.
Ja ze word 5 en zij vind het helemaal leuk maar het zou zonde zijn als weinig meisjes het leuk vinden er zijn 24 kindjes waarvan er ongeveer 8 8jaar zijn, 8 7 jaar en de rest van 4 tot 6 jaar. Pfffff ben nu wel aan het twijfelen....