hoi hoi. ikzelf zit altijd te loeren naar de zwangerschaps testen van ...is ie nou wel of niet positief. misschien is het leuk en handig om je foto van de test hier te zetten. zowel vet positief al is het een streep of niet. zelf zit ik hietr met een vaag streepje (zie album). hoop dat er veel foto´s komen. groetjes esther
ik zie em wel hoor, de streep.... ik duim voor je dat ie met een paar dagen vetter wordt... Liefs, Daan
als het zo is kan ik het bijna niet geloven. ik ben vanaf de eerste dag dat ik ongi ben geborden al 58 dagen verder. zucht..........................
He die lijkt heel veel op mijn Streep van 3 weken geleden ! en hij is dus positief ! Gefeliciteerd. Ik hoop volgende week ook weer zo`n test te hebben met een wat dikkere streep.
Overigens is dit volgens mij een Clear Blue test? Die hebben altijd meer HCG nodig om duidelijk te zijn. Waarom koop je niet een goedkope eigen merk test, en doe je het daar eens mee? Ben je niet al teveel geld kwijt, en weet je meteen meer!
ik hoop het echt zo. het hele lichte streepje verscheen zo na 4 min en werd alsmaar duidelijker. als je streep pas in de 8 min zichtbaar word en dan duidelijker is ie dan nog wel betrouwbaar. ze zeggen na 10 min niet meer aflezen maar als je geen hcg in je bloed heb kan er toch nooit een streepje staan ?
Ze zeggen altijd dat een heeel lichte streep ook een streep is. Maar zie mijn berichtje hierboven; ren anders ff naar drogist, en test nog eens met huismerk. Nu ben ik ook heel nieuwsgierig!
heb wel andere test liggen maar ben net naar de wc geweest en denk dat ik hem morgen of overmorgen doe
Hahaha, onze berichten kruisen elkaar weer Heel spannend hoor meid, maar volgens mij ben je echt wel zwanger!
Ja hoor geen twijfel mogelijk GEFELICITEERD. En idd deze is van claerblue als je nadere zou doen is de streep zeker dikker. liefs sancho
Die andere hoef je dan toch niet met ochtendurine te doen? Als clear blue al een streep geeft, dan geeft een andere test met gewone urine zeker een dikke vette streep. Hoef je niet langer in spanning te zitten