Meiden ik heb 3 vragen. (Sorry als ze al een keer zijn gesteld) Kan je een paar dagen voor je eisprong bloedverlies hebben? en hoe komt dat? Heb je nog kans als je op de dag van je ei hebt geklust? En kan je door je eisprong pijn hebben bij het klussen? (pijn is een groot wordt, maar soort krampje in je baarmoeder) Hoop dat jullie me kunnen helpen
ik denk dat je tijdens je eisprong nog wel een (kleinere) kans hebt om zwanger te raken. en de rest denk ik zelf van nee. Kus Swiggy
Ik zelf denk dat je: - als je ei komt soms wat bloed verliest - je wel zwanger kan raken als je tijdens je eisprong klust (eventueel zelfs een dag na je eisprong) - Wel pijn kan hebben (heb dit nl wel eens vaker gehoord....) Maar goed, dit is van horen zeggen....!
Helemaal met Marsab eens. En die buikpijn kan gewoon een gevolg zijn van de eisprong. Ik heb ook altijd wat buikpijn en een klein beetje 'roze' bloedverlies bij de eisprong. Je eitje is op de dag van de ovulatie de hele dag vruchtbaar, dus de kans is zeker aanwezig dat het raak is.
Ik heb het eerste maand op mijn eisprong geklust. Niet zwanger Tweede maand. Na mijn eisprong. Ook niet zwanger Derde maand. Drie dagen voor mijn eisprong. Wel zwanger. Dus volgens mij moet je gewoon geluk hebben dat het raak is, want bij iedereen is het verschillend of zit ik fout? En pijn in je buik bij eisprong kan wel. Ik lette daar nooit op. Via deze site kwam ik erachter dat je pijn voelde voor en tijdens een eisprong. En het is echt waar. Ik voelde het ook. Met dames via deze site kwam ik achter heel veel dingen die te maken hebben met zwanger. Ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten doen. Als je een vraag heb, krijg je hier zeker weten een antwoord. Soms hoef je het vraag niet te stellen, want die is door iemand anders gesteld. Geweldig! Groetjes van een trotse zwangere
ik heb ook pijn tijdens het klussen als ik mijn eisprong heb, dan zeg ik tegen mijn man snel klaar komen hoor. ik denk ook dat je geluk moet hebben om zwanger te worden.
hoi meid bloedverlies voor je ei kan heb ik zelf ook last van de dag van je eisprong maak je ook nog kans hoor op een zwangerschap zelfs de dag erna kan het nog en pijn bij klussen herken ik ook maar is niks om je zorgen over te maken succes meid hopelijk is het raak!
nou wat spannend dan.. hoop dat ff gelijk hebt.. en we hadden door het bloedverlies een week niet geklust dus hij had flink opgespaard.. aangezien mijn cyclus erg lang is, ben ik ook al blij als ik ong wordt hoor op de goede dag, ik was zo bang dat ik helemaal geen ei had