al langer dan een week bloeden!

Discussie in 'Miskraam' gestart door jes1, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik heb sinds vorige week maandag bloedverlies. Het is niet veel, maar veeg het wel steeds af en er zit ook steeds wat in het inlegkruisje.
    Ik heb geen kramp of buikpijn. Ik ben toch bang dat het helemaal mis is. Het bloeden houdt niet op. 's nachts houdt het trouwens op en 's ochtends is het er weer een beetje.

Iemand ervaring hiermee?

Ik heb vorige week vrijdag een echo gehad en toen zag hij wel een vruchtzakje. Ik moest eigenlijk al 7 weken zwanger zijn, maar was het volgens hem nog maar 5. Snap er niks van... :(

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Niks over te zeggen meis, ik heb dit ook gehad en bij mij was het mis. Maar er zijn ook genoeg meiden die bloeden en waar er niets aan de hand is. Bel anders voor de zekerheid even je verloskundige en vraag om een extra echo dan heb je wat meer zekerheid.

Sterkte, ik zal duimen voor je dat er niets aan de hand is.

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Bloedverlies hoeft niet persé te betekenen dat het mis is. Het kan nog 2 kanten op gaan. Dat je geen buikpijn hebt is volgens mij positief.

Wat minder positief vind ik dat het vruchtzakje kleiner was dan het zou moeten zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je hier ontzettend zenuwachtig van wordt... Staat er binnenkort nog een echo geplanned?

Ik hoop echt voor je dat alles gewoon goed is!

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    volgende week vrijdag heb ik weer een echo. Heb echt het idee dat er niks meer op te zien zal zijn...

5. tamara36

tamara36 Lid

6 sep 2007
    12
    0
    0
    ik zeg alleen mijn verhaal het betekent niet dat jou ook zo over zou komen hoop ik niet voor je
    ik was 6 en half week zwanger net een heel klein beetje bruin verlies met pijn echo gehad het vruchtje was niet gegroeid en ik zou miskraam krijgen heb bloed hield niet op vier dagen later werd helder rood met heelveel kramp toen was ik het kwijt ik bloed nu een week lang het kan nog een week duren zei de dokter

6. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    He bah...wat erg! Ik ben er ook bang voor, mijn gevoel zegt dat het mis is. Ga er nu ook maar van uit, dan ben ik erop voorbereid. En we proberen gewoon weer opnieuw en hopen dat het dan wel goed mag gaan!
    Ik hoop dat het bij jullie ook snel weer raak mag zijn.

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Jes1 er valt echt nog niets over te zeggen dat zei mijn vk tenminste en we zitten in hetzelfde schuitje. Het enigste verschil is idd dat je al een echo hebt gehad en het maar 5 weken lijkt. Maar goed hopelijk klopt vrijdag het hartje en als dat niet zo is ja dan gaat het idd fout. Hoop dan dat je gecurreteert wordt en dat je niet op een spontane mk hoeft te wachten. In ieder geval als het bij mij mis is laat ik meteen een afspraak voor een curretage doen. Heel veel sterkte en hoop dat het goed is en dat het bij mij ook goed is en dat we alsnog samen onze zwangerschap kunnen afmaken.

xxx Joyce

8. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik hoop het ook Jent!

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He meis hoe is gegaan vandaag?

xxx joyce

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik hoop dat het bij jou beter is gegaan dan bij mij meid!
    ben benieuwd!

liefs rebbel

11. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ben benieuwd meid.
    @Rebbel;ik vind het zeer erg voor je,ik heb exact hetzelfde meegemaakt.
    Sterkte en ik hoop dat het goed komt.

12. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Nee, het is mis...het vruchtzakje zit er nog maar is niet gegroeid. Heb nu pillen om het eruit te laten komen. Ik hoop dat we snel weer zwanger mogen zijn!

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    dat hoop ik ook voor je meis, troost je met het feit dat je zwanger kunt worden, dus eens komt er een mooi gezond kindje.

Meid heel veel sterkte ik weet wat je doormaakt.
    xxx joyce

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Veel sterkte meid,bij mij was het ook zo.
    Misschien was curretage een betere oplossing,hoor ik toch van de meesten.

Deel Deze Pagina