Morgen de eerste echo! Ben zo zenuwachtig en onzeker! Wie heeft er nog meer de eerste echo morgen? Ik moet naar het ziekenhuis ivm vroeggeboorte van zoon. Liefs
ik had gisteren een hele vroege echo (4 weken en 3 dagen) ik snap je zenuwen en onzekerheid. ik mag morgen ook weer voor een echo vanwege strenge controles en ik ben ook weer wat zenuwachtig maar ook weer blij dat ik morgen nog maals mag kijken
Succes morgen! Ik ga heel hard voor je duimen dat het een plakbeebje is. Ik ben morgen volgens de berekening morgen 7.4 weken zwanger.
@lise: 2 dagen tussen vroege echo? das vreemd? zoveel verschil gaan ze niet zien vrees ik :/ chan: probeer vandaag vooral afleiding te zoeken en zorg dat je bezig blijft Veel succes morgen!! Ik was ook rotnerveus voor men echo maar we zagen meteen kloppend hartje dus was gelijk gerustgesteld. Binne 2 weken mogen wij ook alweer!
@lisetes dankje! Hoop op een mooi kloppend hartje. @kat80 ja gelukkig vanmorgen naar de markt geweest, lig nu even op bed beetje zeurende pijn in de onderbuik... Zal er wel bij horen weer Hihi. Gelukkig gaat de tijd wel snel!
En heb je je echo algehad? @kat80 vanwege medische redenen hebben ze dat deze week gedaana maar was nu duidelijker te zien dan 2 dagen terug
Gefeliciteerd mijn echo was ook goed. maar is nog altijd vroeg en dus alleen een iets grotere holte te zien
Super dat de echo goed was! Donderdag eerste echo van deze zs. Begint nu toch wel spannend te worden. Volgens mij ben ik gek. Ik had vandaag het idee dat ik beweging voelde. Dus ik ben benieuwd of mijn berekening wel klopt. Ben de keer daarvoor echt nouwelijks ong geweest dusja spannend!
Ik vind dit altijd mooi nieuws om te lezen, ik heb echo op 10 weken en ben daar zenuwachtig voor (geen symptomen) Maar als ik zie dat t bij jullie ook goed komt, denk ik, jaaaaa dit moet goed komen.... Gefeliciteerd meiden