Vraagje over Utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MamaIrene, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIrene

MamaIrene Lid

24 nov 2012
    15
    0
    0
    Ik gebruik deze rond voor het eerst Utrogestan, in combinatie met Clomid. Zonder Utrogestan werd ik altijd rond een week na de ovulatie ongesteld, bijna iedere keer met een te lage progesteron-waarde een week na de ovulatie.
    Deze maand gebruik ik voor het eerst Utrogestan (wat overigens moeilijk te krijgen was.. de gyn geloofde er niet zo in, maar heb het gelukkig toch gekregen onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet).
    Maandag is mijn NOD en ik ben nog steeds niet ongesteld!

Mijn vraag is: werden jullie (als je niet zwanger was natuurlijk) 'door de Utrogestan heen' ongesteld of pas na het stoppen met de capsules?

2. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dinsdag de laatste utrogestan gebruikt en ben nog niet ongesteld, maar m'n test was negatief. Het kan dus een paar dagen duren voordat je ongi wordt.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Je zegt dat maandag je nod is , tot die tijd gebruik je utra .
    Je hoeft je nog geen zorgen te maken , maar utra kan je ongi erg laat laten komen + zwangerschap cymtomen geven .
    Maar geen zwangerschap uiteindelijk hou daar rekening mee.
    kijk het even aan naar je nod .

Hoop dat je zwanger bent .

4. MamaIrene

MamaIrene Lid

24 nov 2012
    15
    0
    0
    Dank jullie, gewoon geduldig afwachten tot maandag dus. Spannend!!
    Omdat ik altijd zo snel ongesteld werd voelt het nu of ik over tijd ben.. Maar dat is natuurlijk nog helemaal niet zo.

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    de 1e keer werd ik ongesteld door de utro heen, en de 2e keer pas 5 dagen na het stoppen met de utro

6. Hopje

Hopje Actief lid

7 jan 2009
    172
    0
    0
    Ik word word nooit ongesteld als ik utrogestan gebruik, pas na het stoppen (mits ik zwanger was, dan bleef het uit :D)

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik wordt ook altijd pas een paar dagen na de utro ongesteld. Ik heb het twee maanden geleden nog (met succes) gebruikt om mn menstruatie een paar dagen uit te stellen, toen de iui tijdens de feestdagen dreigde te vallen.

8. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    vreemd dat je gyn geen vertrouwen heeft in utro. Ik had ook hetzelfde als jou een late eisprong en een week daarna ongesteld. Toen ben ik utrogestan gaan gebruiken en heeft wel geleid tot deze zwangerschap!
    Ik heb van de 5 iui's 4 keer utrogestan gebruikt. En alle 4 de keren werd ik 3 dagen na de laatste tablet ongesteld. Dus ik werd het niet tijdens het gebruik van utro.

9. MamaIrene

MamaIrene Lid

24 nov 2012
    15
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties!

Heeft iemand van jullie ook ervaring van Utrogestan na Clomid?
    Want dat was voornamelijk waar de gyn weinig vertrouwen in had (het effect zou nog niet bewezen zijn.. maar hee is dat niet bij veel meer dingen die wel werken het geval?).

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik werd gewoon ongi door de utro heen altijd!

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik werd door de utro heen ongesteld, maar wel een paar dagen later dan normaal.

Deel Deze Pagina