niet aankomen, groeit de baby wel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toerist18, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo lieve mensen.
    Ben morgen 16 weken, en ben nog geen kilo aangekomen.
    Wie had dit ook? groeit de baby nu wel?
    Ik ga het de volgende controle wel zeggen tegen de verloskundige.
    p.s Zal binnenkort een foto van m'n buik plaatsen.
    groetjes :rolleyes:
     
  2. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    heb ik bij mn 2e ook ik kwam in de hele zwangerschap 2.5 kilo aan en na de bevalling viel ik 14 kilo af. zit nu weer op het gewicht van de dag van mn bruiloft. Ik was ook erg misselijk!
    en bij de eerste had ik ook in het begin niks en toen met dertig weken kwam ik elke week een kilo aan.
     
  3. Niet meer actief

    De baby doet het wel goed hoor. Je hoeft niet aan te komen. Als je misschien misselijk bent ben je afgevallen misschien
     
  4. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

    Ik ben ook nog niet aangekomen! wel afgevallen!
    hoor het hartje duidelijk kloppen en m`n buikje begint nu wel ietsjes te groeien, tuurlijk groeit je baby wel goed! als je niet zeker bent ga je toch gewoon ff naar je VK

    suc6 x
     
  5. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee hoeft niet...ik was met 15 weken ook niet aangekomen en had toen ook nog weinig trek...maar baarmoeder groeide goed en hartje hebben we gehoord...ik vroeg ook of t een probleem was, maar ze zei: Nee, alles groeit verder goed....nu 2 weken later ben ik heel veel eetbuien en 3 kilo verder.....haha ...dus wat niet is kan nog komen
     
  6. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik ben 1 kilo afgevalen....ik denk dat het komt omdat ik zo misselijk ben geweest, en nog steeds eigenlijk niet veel lust....er is bijna niets wat ik ech lekker vindt, volgens de VK hoef ik me geen zorgen te maken....
     
  7. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Door mijn misselijkheid de eerste 3 maanden ben ik zelfs 5 kilo afgevallen. Heel langzaam ben ik weer op m'n oude gewicht gekomen en inmiddels 9 kilo aangekomen.

    Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken dat je kindje niet groeit hoor!
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wow..haha ...nou dan hoeven we ons geen zorgen te maken..:D.....hehehe...
     
  9. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Nee hoor, je hoeft je geen zorgen te maken; ik ben ook nog niets aangekomen ;)
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    En ik ook nog bijna niets! Maar ik ben maandag nog bij de vk geweest en mijn baarmoeder was goed gegroeid, dus dat gaat toch wel gewoon door ;)
    Enne..."wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af" ;)
     
  11. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Zoals de rest zegt, je hoeft je echt geen zorgen te maken. Ik ben tot nu ook nog maar 2 kilo bijgekomen.
     
  12. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Hoi Hoi

    Lang weg geweest door problemen met internet
    Maar ben weer van de partij.

    Ik ben nu zo'n 22 weken zwanger en ook nog maar 2 a 3 kilo aangekomen. En onze kleine groeit goed
     
  13. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    De baby zorgt echt wel dat hij/zij niets tekort komt! Ik ben inmiddels 8 kg afgevallen maar maak me geen zorgen. Helaas ervaringsdeskundige, want tot op heden is het bij elke zwangerschap zo gegaan. En na het afvallen begon het aankomen! Een gemiddelde van 12 kg is bekend, maar dat betekent dat er mensen zijn die 3 kg aankomen, maar ook die de 30kg met gemak halen!

    Veel plezier bij de vk
     
  14. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hai Daan, ik wij zitten wel ongeveer gelijk met de zwangerschap en ik ben ook niet aangekomen. Ben zlefs lichter dan voorheen. Maar ik kan wel voelen dat de baarmoeder groter word dus groeien doet ie wel hoor. wanneer moet je weer naar de VK?
     
  15. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oops ik kijk ook nooit uit mijn doppen, je heet mensi. Sorry. :)
     

Deel Deze Pagina