Tja. Er zijn ook dieren die hun eigen jongen opvreten .. Of is dat dan weer "anders"? Ik laat een jonge baby zeker niet alleen huilen maar niet omdat een aap dat ook niet doet. Lekker relevant Vind t ook wel interessant te lezen dat het ontstaan van de mens blijkbaar al voor 100% wetenschappelijk bewezen is, alle religies mogen dus wel opdoeken
Precies en dat het DNA van een chimpansee grotendeels overeenkomt met ons DNA? Ik merk dat ik toch wel wat verbaasd ben dat je deze feiten ontkent. Je gelooft niet in God en je gelooft niet in de wetenschap. Waar geloof je wel in? Ik ben hier echt oprecht benieuwd naar. Ik heb nog nooit iemand ontmoet, die dit alles terzijde schuift.
Dit dus. Misschien kan ik het zo niet verwoorden maar dit is dus precies wat ik bedoel. En dan kan er een enkeling zijn die dit hilarisch vind. Dan vind ik het juist hilarisch want zo grappig is het niet wat ik zeg.
Je leest het verkeerd en verdraaid nu mijn woorden. Ik zeg niet dat een aap geen emotionele ontwikkeling heeft net als een mens. Ik zeg dat MIJN kind niet vergeleken wordt met een dier. Dat is iets heel anders 😉
Dat kan zeker. En jij mag daar, uiteraard, een eigen mening over hebben. Al vind ik wel dat je een mening ook moet kunnen onderbouwen. Anders is het nogal een waardeloos standpunt.
Deze 10 schattige dieren zijn eigenlijk moordlustige kannibalen Er zijn wel zoogdieren die dat doen ja
Uh ik zeg toch nergens dat ze het niet doen, maar ik was benieuwd naar welke zoogdieren dit zijn? Ik kende alleen reptielen en amfibieën die dit doen.
Ik zeg ook niet dat jij zegt dat ze dat niet doen. Maar heb het even opgezocht. 😉 Zie je nou dat typen zo anders wordt opgepakt dan dat je het persoonlijk kan zeggen.
Jij leest mijn reactie verkeerd, en jij verdraaid nu mijn woorden. Ik heb nergens gezegd dat je dat hebt gezegd toch? Ik stel een vraag, dat is heel iets anders.
Waarom gaat dat te ver? Je bent voor 99% gelijk aan een aap, die dieren zijn echt niet achterlijk of gevoelloos. Ik weet niet van wie jij denkt het recht te hebben gekregen heer en meester te zijn van alle dieren, maar als jij naast de gemiddelde aap wordt gezet weet ik zo net nog niet wie aan wie gehoorzaamt.
Hoe kóm je hierbij? Serieus. Vroeger dachten mensen ook dat baby's geen pijn kunnen voelen. Complete bullshit natuurlijk. Apen kunnen enorm sociale dieren zijn en hebben wel degelijk een 'emotionele ontwikkeling'.
Tjaa... Moeder Apeldoorn zegt haar kinderen te hebben gedood 'in een waan' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Cookies op AD.nl Acht monsterlijke moeders die hun eigen kinderen hebben vermoord - Plazilla.com enz.
Ze wil haar kinderen alleen niet vergelijken met een Aap. Ach ik wil mijn kind zelfs nog wel vergelijken met een poes. Dan zal ik tot de conclusie komen dat er heel veel dingen niet gelijk zijn en hier en daar misschien wel een gelijkenis. Leuk toch dat wij mensen het vermogen hebben om op die manier te observeren en tot conclusies te komen.
Zet je bril op en lees goed aub. Hoor je mij zeggen dat ze geen gevoel hebben? Nee dus ga iemand anders lopen quoten. Goed als jullie jullie kinderen allemaal als een aap of poes of hond zien. Ga dan maar halsbandjes kopen. En een bench en misschien alvast een boom waar ze in kunnen slingeren. Veel succes en plezier ermee. Ben blij dat ik mijn kindjes lekker warm kan aankleden en knuffelen en er mee een gesprek aan kan gaan. Ciao
Nee hoor ik heb als eerste alleen gezegd dat ik blij bwn mijn kindjes niet te vergelijken zijn met dieren. Niks geks aan toch. Maar als er dan zo idioot en raar op mij geantwoord wordt. En dat sommige me hilarisch vinden vindt ik het raar. Ik mag zeker zeggen wat ik ervan vind en dat doe ik ook. En dan kan het mij een rotzorg wezen wat anderen er van denken Denk dat de meeste hier gewoon weer iemand moeten kunnen treiteren. En dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Dus babyhope, je denkt echt dat onze voorouders niet de austrolopethicus, homo habilis, homo erectus of homo sapiens zijn? We zijn altijd zo geweest? Nooit veranderd? Ik sta echt versteld dat je dit afwijst. Hoezo eigenlijk? Heb je iets gelezen waardoor je bent gaan twijfelen aan de evolutietheorie? En ik bedoel en zeg dit met alle respect, echt.