Hallo, Hier een praktisch probleem na 2 jongens...Onze dochter word volgende maand twee en is nu al helemaal gek van poppen. Ze heeft nu een klein popje die helemaal zacht is. Wij willen haar graag een `echte `pop geven voor haar verjaardag. Wat raden jullie aan? Het liefst eentje met een zachte buik en wat geluidjes?
Hier is een zachte pop met geluid en een speen en flesje die in mond kan een groot succes bij Dochter van 1,5
Mijn dochter heeft deze pop gekregen toen haar broertje werd geboren. Zij was destijds 2 jaar. Nu is zij bijna 5 en nog steeds favoriet. https://www.vtechnl.com/little-love-praat-met-mij-baby.html Zacht en met geluidjes (die je ook weer uit kan zetten )
Mijn dochter is nu 1,5 jaar en helemaal gek op haar popje. Het is een baby born volgens mijn my first baby born. Bij opa en oma heeft ze een popje die mee in bad kan met een poppenbadje erbij dat is ook een doorslaand succes!
Hier merk ik dat het niet zo veel uit maakt wat voor een pop ze hebben. Q had al héél veel poppen en M heeft er ook nog een paar gekregen; babyborn, baby Annabel, baby Born mini, poppen met een zacht lijfje lange haren die zinnen kan zeggen, ‘merkloze’ poppen, etc. M speelt met alle poppen net zo veel. Zelf zou ik kiezen voor een niet al te dure pop en dan een buggy en een bedje erbij.
Mijn dochter had een paar zachte poppen, o.a baby Born en v-tech, met beiden speelde ze niet. De gewone baby Born pop vindt ze wel erg leuk dus die kreeg ze toen ze 2 was van oma.
Onze zoon heeft een Rubens barn pop. Dochter ook tevens. Wel volledig van stof maar ik vind ze geweldig! Hij speelt er ook veel mee! En hij heeft mijn oude baby Born
Wij hadden ook een meisje na 2 jongens. Dus geen poppen nog in huis. Met 1 jaar kreeg zij my first baby Born. Met 2 jaar pop Annabel. Die is echt heel leuk! Huilen praten lachen en slapen. Je kan een flesje geven, maar als deze op is dan moet ze wel een boertje laten anders blijf ze huilen. Als je ze heen en weer wiegt gaat ze slapen. Ik speel er meer mee dan mijn dochter want die pakt gewoon d r popje die niks doet! hahah Als ze 2 jaar zijn snappen ze daar ook nog niet zo heel veel van. Een leuke reiswieg en poppenwagen/buggy speelt ze nu heel veel mee.
Bekijk bijlage 609495 Hier is deze pop favoriet (gemaakt door mn moeder). Ze heeft ook poppen die geluid maken maar die halen het toch niet bij deze. De pop heeft normaal trouwens kleren aan hoor alleen uittrekken is een van de leukste dingen om te doen natuurlijk haha.