onderzoek na meerdere miskramen? (ervaringen graag)

Discussie in 'Miskraam' gestart door Desstiiny, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    #21 Lovelymommy84, 14 dec 2015
    Laatst bewerkt: 14 dec 2015

Mijn reactie was gericht op het bericht van Aatje ;)
    Dus niet naar jou.
    En het was zeker niet als een verdedigende ondertoon bedoeld.
    Maar men vraagt hier op tips en advies... die worden dus ook gegeven. ;)

En mij val je niet aan hoor. (Ik ben wel wat gewend ;) )

Je moet uiteindelijk doen waar jij je goed bij voelt.
    Ook hier was Gent ooit "een ver van mn bed show" maar ik ben blij dat ik daar geweest ben.
    Hier in NL waren ze er nooit achter gekomen.
    Nu pas, na ruim 11 jaar weten wij wat de oorzaak is van de vroeggeboortes en mijn 11 miskramen.

Ik snap dat het voor jou man ook "lastig" is. En het is vervelend dat hij niet zo mee levend is als je misschien had gehoopt. Maar laat hem ook eens mee lezen, misschien dat hij je dan beter kan begrijpen.
    In NL ga je waarschijnlijk gewoon niet verder komen.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik vond de stap naar Gent ook heel lang te moeilijk, te heftig. Was dat voor ons wel nodig, ik had zelfs al een dochter. En hoe kunnen al die dokters in NL er nou naast zitten dan? Pas toen ik mijn breekpunt had bereikt na de zoveelste miskraam en de zoveelste "pech" heb ik de afspraak gemaakt. Vanaf het moment dat ik mailde tot aan de uitslagen zaten 8 hele lange maanden.

Je moet stappen pas nemen als je eraan toe bent. Het is alleen omdat wij weten hoe lang je nog moet wachten als je eenmaal de stap neemt dat we aanraden maak die afspraak alvast. Zorg dat je de juiste verzekering hebt in 2016. Liever voor niks een afspraak dan straks spijt omdat het nog zolang duurt en kostbare maanden verloren gaan. En gelukkig komt het ook regelmatig voor dat afspraken weer worden afgezegd omdat er toch een goede zwangerschap voorbij kwam.

3. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @lovelymommy84: Ok, ik dach dat je reageerde op mijn bericht omdat die er precies boven staat en wilde natuurlijk absoluut niet dat ik iemand voor het hoofd zou stoten door mijn reactie. Vandaar dat ik jouw berichtje even anders interpreteerde en snap je reactie als het inderdaad gaat om tips en advies :). Misschien inderdaad een goed idee om mijn man het te laten lezen, dan kan hij het misschien beter begrijpen.

@nuage: Nu begrijp ik het ook beter, ivm de lange wachttijden in Gent, waarom jij en anderen het toch adviseren. Is inderdaad wel echt heel lang 8 maanden.
    Ik heb vast gekeken naar mijn zorgverzekering, maar als ik het zo bekijkt lijkt het dat hun Gent niet (of gedeeltelijk) vergoeden, dus zou dan eerst daar eens naar moeten laten kijken inderdaad.
    ....................................................

In ieder geval iedereen vast bedankt voor de tips en adviezen. Hier kan ik zeker wat mee.
    Ik wacht nog even mijn afspraak af bij de vk (23 december) mocht mijn lichaam intussen nog niets gedaan hebben en van daaruit ga ik verder handelen.

Deel Deze Pagina