menstruatie en lucrin?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by conny75, Jan 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb een vraagje over lucrin gebruik en de menstruatie die daarop volgt. Ik gebruik nu een week lucrin, de laatste vier dagen van de pil. De pil is op en mijn menstruatie is begonnen en afgesproken om met de gronal f te beginnen.
    Nu is het zo dat mijn menstruatie ontzettend weinig is, vooral omdat ik het normaal gesproken heel heftig heb.
    Weet iemand of dit normaal is bij lucrin gebruik? Of de lucrin dat beinvloed heeft?

Ik maak me hier nogal zorgen om, ben bang dat straks de ivf niet door kan gaan omdat het misschien niet helemaal goed is gegaan. Ik heb het nog nooit zo weinig gehad.

groetjes
    conny

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hey Conny,

Ik krijg lucrin om de cyclus stil te leggen. De zeldzame keren dat ik alsnog ongesteld werd, was het inderdaad heel weinig. Dit is ook de invloed van lucrin, al is het bij iedereen anders.

Denk dat je het beste kan wachten en anders morgen naar de IVF afdeling bellen. Ze helpen je graag.

Groetjes,
    Elvira

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    dank je wel, ik had al een vermoede maar het maakt me toch zorgen.
    Ik zal morgen toch maar even bellen met de ivf verpleegkundige, dan wee ik het zeker.
    Ben als de doods dat ik straks moet stoppen met de behandeling omdat het niet goed is gegaan.

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb gisteren gebeld en inderdaad het kan door de pil gebruik en lucrin komen.
    Pffffffffff ik ben wel opgelucht.

Share This Page